13 namirnica koje ne napuhuju

Svakodnevno naiđete na nekoga tko se žali da je napuhnut, a i vi ste se vjerojatno susreli s tim neugodnim osjećajem. Evo nekoliko namirnica uz koje ćete definitivno moći zakopčati uske traperice i pritom se osjećati lagano.

1. i 2. Naranče i lubenice

Voće bogato vodom je dobro jer čisti nečistoće iz tijela. Lubenica je oko 92% voda, a naranče između 80 i 90%.

3. Jogurt

Osim što je bogat vodom, jogurt potiče nastanak dobrih bakterija u želucu te na taj način ubrzava probavu.

4. Žitarice

Zobene pahuljice i druge vrste žitarice bogate su vlaknima pa ubrzavaju rad crijeva. 25 grama žitarica na dan je dovoljno. Nemojte pretjerati jer možete postići sasvim suprotan učinak – napuhnuti se.

5. Češnjak

Iako nekima i nije baš mio, češnjak je izrazito zdrav jer pomaže pri smanjenju masnoća u jetri čija glavna zadaća je otpuštanje nečistih tvari iz tijela.

6. i 7. Jagode i borovnice

Neke voćke poput borovnica i jagoda bogate su vlaknima. Zato grickajte zdravo i nema napuhnutosti.

8. Grejp

Osim što je većinom sastavljen od vode – 90%, grejp sadrži i enzime koji ubrzavaju izgaranje masnoća.

9. Goveđa juha

Bilo da je krem ili bistra, goveđa juha je puna zasićenih masnoća te je dobra za probavu.

10. Salata i špinat

Ovo povrće sadrži dosta vitamina, minerala i vlakana i izrazito je učinkovito kod problema zatvora.

11. i 12. Pepermint i đumbir

Ove prerade biljaka učinkovite su po pitanju smanjivanja plinova u tijelu, pa na taj način sprečavaju napuhnutost.

13. Chili paprike

Osim što su ukusan začin chili paprike smanjuju visok krvni tlak i u sebi sadrže kapsaicin, sastojak koji ubrzava metabolizam.