2Cellos zaštitna lica s.Olivera

2Cellosus.OliverBLACKLABELkampanji_WEB(2)

s.Oliver BLACK LABEL predstavlja kampanju za novu kolekciju proljeće/ljeto i suradnju s proslavljenim glazbenim duom 2Cellos kao ambasadorima branda. Svjetski poznati umjetnici Luka Šulić i Stjepan Hauser svojim nastupima oduševljavaju publiku diljem svijeta, a nastupaju na najpoznatijim svjetskim pozornicama. Njihov umjetnički izričaj ruši granice između žanrova, od klasične i filmske glazbe, do popa i rocka. Upravo zato su ova dva vrhunska umjetnika sjajan izbor za zaštitna lica s.Oliver BLACK LABEL, prestižnu liniju koja utjelovljuje stil modernog muškarca. Vrhunski dizajn, kojeg nadopunjuju izvrsni materijali i elegantni krojevi namijenjen je svima koji žele izgledati elegantno i profinjeno, ali istovremeno se osjećati casual, opušteno i nenapadno.

2Cellos u s.Oliver BLACK LABEL kampanji_WEB (3)
Brand dugogodišnje tradicije, njeguje klasičan pristup odijevanju, ali uz moderan dizajn te posebnu posvećenost izradi i detaljima, osvojio je tržište čak 30 zemalja, a godišnje predstavlja do 10 novih kolekcija. Zahvaljujući raznovrsnosti ponude, od odijela za poslovne i svečane prilike u Suit Solution liniji, do ležernijih varijanti koje njeguju sportsku eleganciju u liniji Smart Supply, s.Oliver BLACK LABEL utjelovljenje je bezvremenskog stila i profinjenosti.

2Cellos u s.Oliver BLACK LABEL kampanji_WEB (4)

„Bilo nam je zabavno nastupiti i u ulozi modela jer je atmosfera na snimanju bila odlična i mi se zapravo savršeno nalazimo u s.Oliver filozofiji. Odjeća koju smo nosili na ovom snimanju je odjeća kakvu inače volimo nositi i u kojoj se dobro osjećamo, u slobodno vrijeme je to opuštena i sportska varijanta, a za nastupe su tu elegantna odijela. Bitno nam je da se osjećamo udobno, ali da izgledamo dobro u svakoj prilici“, otkrili su svoje dojmove sa snimanja Luka Šulić i Stjepan Hauser. Na svjetskoj turneji na kojoj upravo predstavljaju svoj novi album Score, poznati čelisti zasigurno će imati priliku pokazati omiljene s.Oliver kombinacije.

2Cellos u s.Oliver BLACK LABEL kampanji_WEB (5)
„Suradnja s 2Cellosima se pokazala kao odlična ideja, jer oni kao vrhunski glazbenici, koji osvajaju publiku diljem svijeta, svojim drugačijim i modernim stilom, potpuno odgovaraju s.Oliver priči. Izražavanje vlastite osobnosti kombinirajući ono što vam najviše odgovara od novih modnih trendova, oznaka je stila koju s.Oliver utjelovljuje“, kazala je Maja Arsenovič, country managerica s.Olivera, koji za proljeće i ljeto donosi brojne modne poslastice.

2Cellos u s.Oliver BLACK LABEL kampanji_WEB (6)

Izvrsni materijali i elegantni krojevi predstavljene BLACK LABEL linije namijenjeni su muškarcima koji drže do elegancije, ali vole i ležernu, sportsku varijantu, a nove kreacije Smart Supply linije prezentirane su kroz Joggsuit – odijelo koje muškarac mora imati u svojem ormaru jer je vrlo fleksibilno i prikladno za sve prilike i razne kombinacije. s.Oliver novim je vizualima pokazao kako vidi proljeće i ljeto te na najbolji mogući način najavio suradnju sa svjetskom glazbenom senzacijom koja će zasigurno rezultirati još nekim zanimljivim modnim igrama.

  • Fotografija: Franjo Matković
  • Video: Suzana Arslani
  • Make up: Saša Joković
  • Frizura: Salon Fabula De Forma
  • Styling: Annika