5 navika zdravih obitelji

Način života utječe i na zdravlje. Ako gajite stil života koji propagira navike dobre za organizam, to će se primijetiti na vašem duhu i tijelu. Nekoliko je načina uz pomoću kojih i vi i vaša obitelj možete prakticirati zdrav način življenja.

1. Doručak i ručak

Preskakanje obroka loše je za metabolizam. Doručak je najvažniji obrok koji vas pokreće, zato se preporuča da ujutro jedete žitarice bogate vlaknima. Za ručak odaberite obrok primjerice s proteinima i povrćem, ovakva prehrana dat će vam snage za cijeli dan.

2. Zajedničko vježbanje

Priuštite si zajedničko vježbanje od 20 minuta i međusobno se potičite. Primjerice možete optrčati jedan krug oko kvarta, nakon toga ćete se sigurno bolje osjećati.

3. Večera i ritual

Uvedite ritual zajedničkog druženja uz večeru. Tada su većinom svi ukućani u domu te kada sad svi sjednu za stol osim hrane mogu uživati u ugodnom razgovoru te prepričavati dnevne dogodovštine.

4. Priča za laku noć

Uvedite jedni druge u lijepe snove i čvrst san. Čitajte djeci priče za laku noć, ili ponekad čak dajte klincima da vama pročitaju priču. Njima će to biti zabavno, barem na početku, a nakon štiva ćete i vi i oni lagano utonuti u san.

4. Ponašanje i primjeri

Vaša djeca će u većini slučajeva oponašati vas. Ako se vi nezdravo hranite, lijeni ste te ne idete u krevet na vrijeme – teško ćete djetetu objasniti kako bi se ono ipak trebalo tako ponašati.