5 zdravih uredskih navika

Radni dan proveden u uredu ne zahtjeva pretjerano napornu fizičku aktivnost, ali svejedno umara i iscrpljuje ljudski organizam. Ispunjavajući svakodnevne radne obveze često zaboravimo na iznimno bitne uvjete rada koji itekako mogu utjecati na našu produktivnost i kvalitetu izvršenog posla.

Ovih 5 navedenih točaka lako je provesti u djelo te je bitno da ih uvrstite u dnevnu uredsku rutinu kako bi si fizički olakšali boravak na poslu, ali i psihički se ne zamarali više nego je to potrebno.

1. Treptanje

Zasigurno niste ni svjesni činjenice da kako se povećava količina vremena provedenog u uredu, sve češće imate potrebu trljati suhe i nadražene oči. Da biste ih prirodnim putem navlažili dovoljno je redovito treptati. Koncentriranjem na posao i 'buljenjem' u monitor računala zaboravljate na ovu radnju koja vam je od velike koristi za zdrave i odmorne oči.

2. Hidratacija

Organizam bez vode ne funkcionira, a opće je poznata činjenica da zbog manjka vode ćete patiti i od glavobolje.

Stavite na radnu površinu čašu vode u svojoj omiljenoj čaši, nek vam je pri ruci i u vidokrugu i redovito pijte. Tijelo će vam biti više nego zahvalno.

3. Držanje

Osigurajte si udoban i ergonomski oblikovan stolac koji će vam omogućiti pravilno držanje dok sjedite. Ispravnim držanjem organizmu si možete priskrbiti do 30% više kisika i tako si priuštiti više energije tijekom radnog dana.

4. Prozračivanje prostora

Svako toliko bez obzira na vanjske uvijete, provjetrite ured. Cirkulacija zraka u uredu je od iznimne važnosti, a ponekad dobro dođe i kao sredstvo razbuđivanja ako ste na poslu zapali u monotoniju.

5. Šetnja

Nemojte si dopustiti da vam radni dan prođe bez da ste koji put ustali i prošetali po uredu. Izađite na hodnik, napravite par koraka ili odradite laganu tjelovježbu kako biste poboljšali cirkulaciju.