6 trikova za brže mršavljenje

Predstavljamo vam najbolje savjete kojima ćete u organizam unijeti što manje kalorija, a potrošiti ih na što brži način.

1. Napravite 'svoju' majonezu

Kombinacija obranog jogurta i senfa izvanredna je zamjena za majonezu (pomiješajte jednu žlicu senfa s jednom šalicom jogurta). Jogurt od obranog mlijeka može se koristiti i kao zdrava osnovica za krem-juhe.

2. Hodajte dok gledate TV

Previše ste zauzeti da biste izašli u 10-minutnu šetnju? Hodajte na mjestu za vrijeme TV reklama. Po završetku nekog 45-minutnog popularnog programa, odradili ste 'kvotu' hodanja za taj dan.

3. Priuštite si fitness koktel

Umjesto ljenčarenja po povratku s posla, izađite u šetnju ili otiđite u fitness klub. Najbolje doba dana za vježbanje je vrijeme prije večernjeg obroka. Nakon tjelovježbe više ste žedni nego gladni, što znači da ćete manje jesti i smanjiti želju za kasnim večernjim zalogajima.

4. Vodite dnevnik prehrane

Upisujte u dnevnik sve što pojedete u tjedan dana. Odmjerite svaki komadić hrane. Rezultati vas možda iznenade i pomognu vam stvoriti realnu predodžbu o tome koliko hrane doista treba sadržavati jedan obrok.

5. U kupnju uvijek idite pješice

Mlijeko i kruh kupujte u trgovini do koje stižete kratkom, oštrom šetnjom od ureda ili svog doma. Odaberite kemijsku čistionicu udaljenu desetak minuta od vaše kuće. Tako ćete osigurati tjednu tjelovježbu, a nošenje vrećica s kupljenim namirnicama ili odjeće iz čistionice ojačat će vam gornji dio tijela – važan vid zdravlja kojeg mnoge žene previde.

6. Sami napravite utege

Mnoge žene su svjesne da trebaju vježbati gornji dio tijela, ali ne mogu uložiti u skupe ručne utege ili odlaske u teretanu. Dobra alternativa je napuniti vodom dvije plastične boce od litre (ne veće) i koristiti ih kao utege. Svaka će težiti oko kilogram i osigurati vam dobru vježbu za gornji dio tijela.

Ordinacija.hr

6 trikova za brže mršavljenje

Predstavljamo vam najbolje savjete kojima ćete u organizam unijeti što manje kalorija, a potrošiti ih na što brži način.

1. Napravite "svoju" majonezu

Kombinacija obranog jogurta i senfa izvanredna je zamjena za majonezu (pomiješajte jednu žlicu senfa s jednom šalicom jogurta). Jogurt od obranog mlijeka može se koristiti i kao zdrava osnovica za krem-juhe.

2. Hodajte dok gledate TV

Previše ste zauzeti da biste izašli u 10-minutnu šetnju? Hodajte na mjestu za vrijeme TV reklama. Po završetku nekog 45-minutnog popularnog programa, odradili ste "kvotu" hodanja za taj dan.

3. Priuštite si fitness koktel

Umjesto ljenčarenja po povratku s posla, izađite u šetnju ili otiđite u fitness klub. Najbolje doba dana za vježbanje je vrijeme prije večernjeg obroka. Nakon tjelovježbe više ste žedni nego gladni, što znači da ćete manje jesti i smanjiti želju za kasnim večernjim zalogajima.

4. Vodite dnevnik prehrane

Upisujte u dnevnik sve što pojedete u tjedan dana. Odmjerite svaki komadić hrane. Rezultati vas možda iznenade i pomognu vam stvoriti realnu predodžbu o tome koliko hrane doista treba sadržavati jedan obrok.

5. U kupnju uvijek idite pješice

Mlijeko i kruh kupujte u trgovini do koje stižete kratkom, oštrom šetnjom od ureda ili svog doma. Odaberite kemijsku čistionicu udaljenu desetak minuta od vaše kuće. Tako ćete osigurati tjednu tjelovježbu, a nošenje vrećica s kupljenim namirnicama ili odjeće iz čistionice ojačat će vam gornji dio tijela – važan vid zdravlja kojeg mnoge žene previde.

6. Sami napravite utege

Mnoge žene su svjesne da trebaju vježbati gornji dio tijela, ali ne mogu uložiti u skupe ručne utege ili odlaske u teretanu. Dobra alternativa je napuniti vodom dvije plastične boce od litre (ne veće) i koristiti ih kao utege. Svaka će težiti oko kilogram i osigurati vam dobru vježbu za gornji dio tijela.

Ordinacija.hr