9 savjeta za brzo opuštanje

Apsolutno svima se događaju stresne situacije bez obzira radili neki odgovoran posao ili sadili cvijeće. Ljudi, posao ili financijska situacija mogu nas ponekad u sekundi dovesti do ludila. Prijedloge kako si pomoći baš u tim trenucima donosimo vam u ovom tekstu.

Uz sljedećih 9 savjeta svakodnevno si možete priuštiti opuštajuće pauze u kojima ćete se regenerirati i sakupiti snagu za daljnje pobjede.

1. Ugljikohidrati

Grickalice pune ugljikohidrata pomažu organizmu u stvaranju serotonina koji djelujući kroz mozak dovode do smirenog stanja. Taj proces bi jedino mogli poremetiti proteini, stoga ih valja izbjegavati. Za smirenje nisu dobre ni masnoće, jer one usporavaju ovaj cijeli proces u kojem se stvara serotonin. Trebalo bi jesti nisko kalorične krekere, grickalice od sira, žele, gumene bombone i sladoled.

Kasnije ćemo misliti na kalorije!

2. Disanje

U trenucima ludila možete se već s nekoliko dubokih udisaja smiriti. Naime, kisik u organizmu opušta tijelo i mišiće te raščišćava misli u mozgu. Bitno je da se koncentrirate na disanje i tako ćete brzo zaboraviti što vas je uznemirilo.

3. Šetnja

Hodanje je također jedan od načina na koji možete izbaciti stres. Čak i 5 do 15 minuta šetnje pomaže tijelu da se rastereti. Naime, takav jednostavni oblik vježbe potiče kardiovaskularni sistem da stvori tijelu novu energiju, a što imate više energije to ćete se lakše nositi sa psihičkim poteškoćama koje uzrokuju stres.

4. Miris

Zanimljivo je koliko miris utječe na raspoloženje. I teško je reći koji točno, jer svakome paše neki drugi. Stoga se trebate prepustiti svom osjećaju i naći si odgovarajući miris koji će vas odmah smiriti. To bi mogao biti miris jabuke koji vas podsjeća na baku i djetinjstvo ili miris lavande koji vas odvede na more. Istražite sami!

5. Plač

Možda nije idealan savjet za muškarce, ali za žene svakako je. Čak 85 % žena je reklo da se bolje osjeća nakon što se isplače. Dakle i to je način na koji se lako možete smiriti, a ključne su suze kroz koje izlazi nakupljeni stres.

6. Glazba

Zaboraviti na probleme i tako se opustiti možete i uz muziku. Odaberete si žanr koji vam tog trena odgovara, navijete muziku i odlutajte mislima. Još kada bi uz istu mogli zaplesati stres bi zasigurno istog trena nestao. Osjećat ćete se preporođeno nakon toga.

7. Brojanje

Ako ste osoba koja lako plane kada je pod stresom tada biste mogli probati s dječjom brojalicom. Je l’ znate ono kada vas dijete gnjavi kada ćete stići na neko mjesto ili mu se žuri na WC pa da mu zabavite mozak kažete da broji do 5 ili nastavi brojati unedogled – e pa isti sistem bi mogao pomoći i vama. Samo krenite brojati i zaboravit ćete zbog čega ste se uznemirili.

8. Vizualizacija

U situacijama kada se možete povući od ljudi i primiriti na nekom mjestu koje vam odgovara, probajte sklopiti oči i odlutati na vama idealno, mirno mjesto. Zamislite more, planine, vodopad ili što god vam daje osjećaj mira i budite određeno vrijeme na tom mjestu. Samo 5 minuta odmaka od realnosti će vas potpuno smiriti.

9. Razgovor

Ovisi o tipu osobe, jeste li zatvoreni ili otvoreni tip, ali svatko si sigurno može naći osobu kojoj vjeruje i uz koju se može opustiti tako da joj prenese sve što je mori. Tako se često dolazi i do rješenja neke stresne situacije ili si jednostavno olakšate teret koji nosite na leđima samim time što se ga podijelili s nekim.