Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Akcija protiv tetanusa

Humanitarka Pampersa i UNICEF-a.

Poznate mame Nataša Šola, Ana Brdarić, Gorana Marin, Tina Rupčić, te ponosni tata Tomislav Jelinčić, kupnjom Pampers proizvoda u Super Konzumovoj prodavaonici na Črnomercu dali su svoj doprinos i javnu podršku Pampers & UNICEF humanitarnoj akciji koja za cilj ima eliminaciju neonatalnog tetanusa.

Istodobno, Pampers je za najmlađe u Super Konzumu priredio i veliku crtaonicu za djecu, koja će svojim crtežima također pomoći u borbi protiv tetanusa. Deset najboljih radova bit će pretvoreni u razglednice koje će se moći kupiti u svim prodavaonicama Konzuma. Ukupni prihod od prodaje dodatno će podržati humanitarnu akciju '1pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život'. Najbolji crteži bit će odabrani glasovanjem putem Pampers Facebook stranice.



Iako je i ranije imala senzibilitet za humanitarne kampanje vezane uz najmlađe, poznata TV voditeljica Ana Brdarić otkako očekuje bebu postala je još osjetljivija, pogotovo na patnju djece. Stoga se vrlo rado odazvala pozivu Pampersa & UNICEF-a da podrži borbu protiv neonatalnog tetanusa.

'Jako mi je drago što sam sudjelujem u Pampers & Unicef kampanji. Iako ću tek postati majka, akciju shvaćam vrlo ozbiljno i pokušavam joj na bilo koji način doprinijeti, makar kupnjom jednih maramica. Nadam se da će i ostale majke postupiti jednako“, rekla je Ana Brdarić s osmijehom buduće majke čije dijete srećom nije u opasnosti od neonatalnog tetanusa, u kakvoj se nažalost nalazi tisuće djece u 40-ak nerazvijenih zemalja.

Poznate mame tako su još jednom pokazale da im je ljubav prema djeci izrazito važna, te da kupnjom ovih proizvoda svakako žele pomoći tetanusom ugroženoj djeci diljem svijeta. Usporedno, potakle su i ostale ostale građane na sudjelovanje u Pampers & UNICEF kampanji.



'Vrlo je važno da da svakodnevno razvijamo kolektivnu svijest o problemu neonatalnog tetanusa i humanitarnoj inicijativi koja ga želi zauvijek eliminirati. Kako sam i sama mama, vjerujem da će i ostale majke koje dobiju informaciju da se sredstva od kupnje Pampers proizvoda doniraju za kupovinu cjepiva protiv tetanusa, odlučiti sudjelovati u Pampers & UNICEF kampanji', zaključila je glumica Gorana Marin.

Humanitarnom kampanjom '1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život' Pampers i UNICEF nastoje iskorijeniti neonatalni tetanus najkasnije do 2012. godine. Od početka kampanje 2006. godine do danas, UNICEF-u je donirano preko 150 milijuna doza cjepiva, a Pampers ove godine planira prikupiti još 100 milijuna cjepiva, kako bi se spasili životi još više majki i beba.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zanimljivosti

Ured UNICEF-a za Hrvatsku predstavio je rezultate opsežne studije o tome koliko su djeca iz ranjivih skupina uključena u donošenje odluka koje utječu na...

Zanimljivosti

Svake godine u UNICEF-ovu se utrku uključuje sve veći broj korporativnih partnera, a Kaufland Hrvatska podržava Mliječnu stazu kao glavni sponzor od njezina prvog...

Zanimljivosti

Šesti put zaredom UNICEF organizira humanitarnu utrku Mliječna staza koja će od 9. do 18. rujna uz pomoć mobilne aplikacije i na događanjima uživo,...

Zanimljivosti

Većina događanja i aktivnosti održana je uz pomoć obrazovnih materijala napravljenih u suradnji sa stručnjacima,  a pripremljenih u sklopu dosadašnjih Dana medijske pismenosti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.