Aleksandra Dojčinović: Blještavi detalji, minice i naglašena ramena u novoj kolekciji

Danas zapošljava 30-ak radnika i izvozi u 14 zemalja svijeta. Najviše izvozi u Sjedinjene Američke Države, no dodaje kako je to količinski još uvijek izuzetno malo za jedan brend u svjetskim razmjerima, međutim sasvim je u redu za naše uvjete. Ona je samozatajna Aleksandra Dojčinović!

Kako biste u najkraćim crtama najavili novu kolekciju?

Htjela sam napraviti jednu urbanu žensku priču, kolekciju koja na prvi pogled djeluje hrabro, ali koja odiše ženstvenošću na jedan moderan način. Neki će u njoj prepoznati i tragove futurizma, s obzirom na puno metalik i blještavih detalja. Moj favorit su minice, haljine naglašenih ramena i statement sakoi. Kolekciji ne nedostaje ni glamura, bit će nekih modela idealnih za crveni tepih i neke lijepe prilike.


Koliko ste pripremali kolekciju koju ćete predstaviti?

Uvijek se za taj proces mora uzeti razdoblje od godinu dana. Naime, prije godinu dana sam odabrala materijale i osmislila koncept, a prije pola godine, kada je završila revija za aktualnu jesen i zimu u Atelijeru Meštrović, sve sam stavila na papir i sa svojom konstruktoricom krenula u realizaciju prvih modela. Morate znati da za reviju uvijek dizajniram više modela od broja koliko ih na kraju izađe na pistu. Neki otpadnu jer se jednostavno ne uklope u tu priču, međutim, to ne znači da ih nikada ne pretvorim u haljine.


Kako će izgledati Lei Lou cipele na proljeće?

Šljokičaste špic salonke, loaferice i sandale od zmijske kože.


Što sve treba napraviti da bi jedna tako velika revija uspjela?

Ne možete ni zamisliti koliko toga. Najprije treba dogovoriti lokaciju i ispuniti sve uvjete koje od vas traži onaj čiji je to prostor. Potom moramo taj isti prostor adaptirati da odgovara reviji. Recimo, ovaj put ćemo unutar Kockice sagraditi metalnu konstrukciju u obliku kocke koja će biti dio piste. Oko toga mi pomaže sjajna ekipa iz Smartwaya, koji su majstori za te stvari. Potom se radi lista uzvanika, a s obzirom na to da je važno nikoga ne zaboraviti pozvati, listu provjerava nekoliko ljudi u timu. U isto vrijeme dogovara se i catering, kao i Lei Lou kokteli s potpisom. I ovaj put glas će reviji posuditi Oliver Mlakar i jako sam sretna što već godinama radimo s njim. Osim haljina za reviju, paralelno se pripremaju i one za ambasadorice brenda, sjajne cure koje su me podržavale od početka. Ponosna sam što su ove godine moju reviju podržale svjetske kompanije poput Opela i Coca-Cole, jer to znači da radimo dobar posao…

 

 


Grad koji inspirira…

Za mene Pariz.


Omiljeni grad…

Ja sam ponosna Zagrepčanka, doma je najljepše.


Omiljeni mjesec u godini?

Prosinac. Poslovna je godina na izmaku i svi se u firmi možemo malo opustiti. Ove godine uživat ću na jednom lijepom putovanju, a neću propustiti ni zagrebački Advent.


Blagdane ne mogu zamisliti bez…

Dragih ljudi, dobrih izlazaka i fine hrane.


Moj skriveni talent…

Oni koji su probali moju kuhinju, kažu da to dobro radim. Uživam u kuhanju, čak i nekih neobičnih jela, iako to ne raditi stignem koliko bih htjela.


Proizvod koji vas asocira na djetinjstvo?

Čokolino. I danas ga jedem svaki dan. Odgovorno tvrdim da je to svjetski proizvod!


Proizvod bez kojeg ne idete nigdje?

Kernnelov vitamin B12 u spreju glavni mi je SOS proizvod kada mi je energija na minimumu.


Sastav vaše kozmetičke torbice?

Tešku šminku već godinama skidam Biobazinim micelarnim uljem jer mu nema premca, bez tog ulja nigdje ne idem.


Kada biste mogli dizajnirati svoj kozmetički proizvod, kako bi on izgledao?

Vjerovali ili ne, ali baš sam nedavno jedan dizajnirala. Iduće godine izlazi posebna edicija Biobaza proizvoda za tijelo s mojim potpisom. Riječ je o losionima i gelovima za tijelo sa šljokicama bogatog citrusnog mirisa, točno kako sam htjela.


Što je najneobičnije što ste dizajnirali?

Puno toga. Za ovu reviju sam, na primjer, u suradnji s ekipom iz Smartwaya pripremila jednu haljinu od Barrisol tkanine od koje se inače izrađuju luksuzne svjetiljke.


Osoba kojoj najviše vjerujem?

Moja sestra Snježana.