U povijesnom trenutku za ženski nogomet, Avon je objavio svoje prvo nogometno sponzorstvo: ova divovska kozmetička kompanija postaje glavni partner Liverpool Ladies Football Club-a i službeni partner Ladies Beauty Club-a. Avon i Liverpool Ladies FC zajedno najavljuju novo vrijeme za ženski nogomet, budući da partnerstvo donosi Avon kao prvog nezavisnog sponzora tima neovisno o pokroviteljstvu njegovih muških kolega. Nadalje, Avon ulazi u povjest nogometa jer postaje prvi ženski brend koji sponzorira klub engleske ženske nogometne Superlige.
Andrea Slater, direktorica Avona u Engleskoj, ponosna je na novu podršku ženama koja dolazi iz ove kompanije: “Avonova je svrha inspirirati i stvarati svijet sa što više osnaženih žena. Ovo sponzortsvo poziva na pravu promjenu – želimo rušiti socijalne barijere, izazivati stereotipe, osnaživati djevojke i mlade žene pokazujući im da se danas mogu baviti sportom kojim žele i vole.”
Billy Hogan, director i CCO Nogometnog kluba Liverpool, rekao je: “Presretni smo što Avon dijeli iste vrijednosti kao i naš klub. Veselimo se ovom partnerstvu koje će sigurno pomoći postaviti ženski nogomet na vrh sportskih ljestvica.”
Promjenjiva povijest
Tijekom 1920ih godina, nogomet je proglašen sportom koji “ne pristaje ženama” i dugih 50 godina uspijevao je biti totalno zaustavljen. Tek kada se ukinula ova zabrana, 1970ih i ženski nogomet kreće u osvajanja. Danas Avon, kompanija za žene, ponosno daje svoju podršku ovom sportu omogućujući prepoznavanje, podršku i jednakost koju istinski zaslužuje.
Kratka povijest ženskog nogometa u Engleskoj:
1895: Prva ženska nogometna utakmica. Sjever pobjeđuje Jug 7-1.
1921: Football Association (FA) zabranjuje ženama da igraju nogomet na terenima Nogometne lige… “ nogomet ne priliči igrati ženama, te se ne smije poticati.”
1971: Vijeće FA ukida zabranu i dozvoljava i ženama da igraju nogomet
1995: Newton Ladies postaju Liverpool FC Ladies i ulaze u finale Ženskog nogometnog kupa
2002: FA objavljuje da nogomet postaje jedan od najčešće odabranih sportova za djevojke i žene u Engleskoj, tri godine prije nego je planirano da postane vrhunski ženski sport
2011: Liverpool Ladies FC postaje osnivač FA Women’s Super League koja započinje u travnju 2011.
2017: Avon, kompanija za žene, najavljuje prvo samostalno žensko nogometno sponzorstvo, i to za Liverpool Ladies Football Club
Globalna atrakcija
Ženski je nogomet globalno atraktivan i u stalnom je porastu: s 30 milijuna žena koje u svijetu igraju nogomet; vjeruje se da će do 2018. ženski nogomet postati drugi sport po broju aktivnih sudionika u Engleskoj, odmah iza muškog nogometa.
Europska nogometna federacija objavila je studiju o ženskom nogometu u Europi koja pokazuje ozbiljan rast te sve ljepšu i uspješniju sliku ženskog nogometa. UEFA je u objavljenoj studiji analizirala promjene u statusu ženskog nogometa u posljednje četiri godine na razini Europe te svake zemlje članice. Brojke su zorno pokazale da ženski nogomet napreduje iz godine u godinu, kako po broju igračica tako i po sve većem zanimanju gledatelja i navijača kao i povećanom sudjelovanju trener(ic)a, sudaca/sutkinja i dužnosnika.
Broj profesionalnih i poluprofesionalnih igračica povećao se s 1.303 na 2.853, a trenutno su u Europi registrirane čak 1.270.481 nogometašice. O njima, pak, brine 17.553 kvalificiranih trenera.