Coca-Cola je jedinstvena robna marka koja već 126 godina osvježava i nadahnjuje naraštaje potrošača diljem svijeta. Jedinstveno pakiranje i inovativno oglašavanje mijenjali su se tijekom vremena i prilagođavali društvenomu okviru, ali prepoznatljiv i jedinstven okus ostao je isti te je Coca-Cola širom svijeta omiljen odabir milijuna ljudi koji dijele istu strast – uživanje u tome najpoznatijem svjetskom piću.
Sve je počelo u Atlanti 8. svibnja 1886. čarobnim pripravkom kemičara dr. Johna S. Pembertona, napitkom boje karamele čiji je sastav strogo čuvana tajna i danas, a iskustvo je već 126 godina isto – ukusno i osvježavajuće.
Poseban dio priče zaslužuje i bočica na čiju su iznimnost ukazivali mnogi dizajneri i teoretičari vizualnih komunikacija. Ta za jedne sjajno stilizirana ženska figura, a za druge pak jedinstven komad dizajna nezaobilazan je dio vizualnoga identiteta Coca-Cole koja je već godinama istaknuti partner važnim sportskim događanjima i manifestacijama poput Olimpijskih igara i europskih i svjetskih nogometnih prvenstava.
Tako je ova godina za Coca-Colu u mnogočemu uzbudljiva. Godina je to održavanja Europskog nogometnog prvenstva u Poljskoj i Ukrajini te Olimpijskih igara u Londonu. Svjetsko prvenstvo u Argentini 1978. bilo je prvo prvenstvo kojemu je bila službenim pokroviteljem, a u studenom 2005. potpisan je ugovor o dugoročnome partnerstvu za idućih 16 godina. S druge strane, Coca-Cola i Olimpijske igre zajedno su još od Amsterdama 1928. godine uključujući pokroviteljstva, donacije i kreativne programe.
Ove se godine ističe program Move to the Beat, svjetska kampanja koja uključuje izvedbu himne kampanje, pjesme Anywhere in the World koju potpisuju Mark Ronson i Katy B. te nastupe pet olimpijaca i više od sto tinejdžera koji su sudjelovali u snimanju promidžbenoga spota.
44 godine u Hrvatskoj
Coca-Cola je i hrvatski napitak, ne samo zbog svoje aktivne prisutnosti i pozitivnoga utjecaja na hrvatsko gospodarstvo koje traje već 44 godine, nego i zbog svoje popularnosti i omiljenosti u hrvatskih potrošača. Prva bočica izašla je 17. rujna 1968. iz punionice u Zagrebu, a za mnoge je tada bila i više od napitka, bila je znak daljnjega približavanja suvremenomu svijetu.
Inovativnim komunikacijskim kanalima, atraktivnim nagradnim igrama i prije svega porukama optimizma i radosti postala je dijelom svakodnevice i hrvatskih obitelji koje joj iz godine u godinu poklanjaju svoje povjerenje. Istraživanja su pokazala da prosječni hrvatski građanin popije 160 bočica Coca-Colinih napitaka godišnje, a više od 600.000 Hrvata dnevno pije neki od Coca-Colinih proizvoda.
Uza sve to, ovaj brand uspješno utjelovljuje zahtjeve održivoga razvoja i poslovanja ulaganjem u lokalnu zajednicu, zaštitu okoliša, tržišta i radnoga okružja, a različitim programima i projektima potiče mnoge grane hrvatskoga gospodarstva te neprestano podsjeća na važnost rekreacije i zdravoga života.
Iako u slavljeničkom raspoloženju, što zbog obilježavanja 126. rođendana, što zbog održavanja dvaju važnih sportskih natjecanja čiji je dugogodišnji partner, Coca-Cola predano prati viziju do 2020. godine, koja obuhvaća plan udvostručenja dosad ostvarenih prihoda u sljedećih deset godina te još snažniji angažman u održivu poslovanju. Ta su nastojanja ujedinjena u Viziji 2020. koja je oblikovana sa željom da Coca-Cola i dalje bude prepoznata kao odgovorni partner u zajednici u kojoj posluje, predana održivu razvoju i zaštiti okoliša.
Sve je počelo u Atlanti 8. svibnja 1886. čarobnim pripravkom kemičara dr. Johna S. Pembertona, napitkom boje karamele čiji je sastav strogo čuvana tajna i danas, a iskustvo je već 126 godina isto – ukusno i osvježavajuće.
Poseban dio priče zaslužuje i bočica na čiju su iznimnost ukazivali mnogi dizajneri i teoretičari vizualnih komunikacija. Ta za jedne sjajno stilizirana ženska figura, a za druge pak jedinstven komad dizajna nezaobilazan je dio vizualnoga identiteta Coca-Cole koja je već godinama istaknuti partner važnim sportskim događanjima i manifestacijama poput Olimpijskih igara i europskih i svjetskih nogometnih prvenstava.
Tako je ova godina za Coca-Colu u mnogočemu uzbudljiva. Godina je to održavanja Europskog nogometnog prvenstva u Poljskoj i Ukrajini te Olimpijskih igara u Londonu. Svjetsko prvenstvo u Argentini 1978. bilo je prvo prvenstvo kojemu je bila službenim pokroviteljem, a u studenom 2005. potpisan je ugovor o dugoročnome partnerstvu za idućih 16 godina. S druge strane, Coca-Cola i Olimpijske igre zajedno su još od Amsterdama 1928. godine uključujući pokroviteljstva, donacije i kreativne programe.
Ove se godine ističe program Move to the Beat, svjetska kampanja koja uključuje izvedbu himne kampanje, pjesme Anywhere in the World koju potpisuju Mark Ronson i Katy B. te nastupe pet olimpijaca i više od sto tinejdžera koji su sudjelovali u snimanju promidžbenoga spota.
44 godine u Hrvatskoj
Coca-Cola je i hrvatski napitak, ne samo zbog svoje aktivne prisutnosti i pozitivnoga utjecaja na hrvatsko gospodarstvo koje traje već 44 godine, nego i zbog svoje popularnosti i omiljenosti u hrvatskih potrošača. Prva bočica izašla je 17. rujna 1968. iz punionice u Zagrebu, a za mnoge je tada bila i više od napitka, bila je znak daljnjega približavanja suvremenomu svijetu.
Inovativnim komunikacijskim kanalima, atraktivnim nagradnim igrama i prije svega porukama optimizma i radosti postala je dijelom svakodnevice i hrvatskih obitelji koje joj iz godine u godinu poklanjaju svoje povjerenje. Istraživanja su pokazala da prosječni hrvatski građanin popije 160 bočica Coca-Colinih napitaka godišnje, a više od 600.000 Hrvata dnevno pije neki od Coca-Colinih proizvoda.
Uza sve to, ovaj brand uspješno utjelovljuje zahtjeve održivoga razvoja i poslovanja ulaganjem u lokalnu zajednicu, zaštitu okoliša, tržišta i radnoga okružja, a različitim programima i projektima potiče mnoge grane hrvatskoga gospodarstva te neprestano podsjeća na važnost rekreacije i zdravoga života.
Iako u slavljeničkom raspoloženju, što zbog obilježavanja 126. rođendana, što zbog održavanja dvaju važnih sportskih natjecanja čiji je dugogodišnji partner, Coca-Cola predano prati viziju do 2020. godine, koja obuhvaća plan udvostručenja dosad ostvarenih prihoda u sljedećih deset godina te još snažniji angažman u održivu poslovanju. Ta su nastojanja ujedinjena u Viziji 2020. koja je oblikovana sa željom da Coca-Cola i dalje bude prepoznata kao odgovorni partner u zajednici u kojoj posluje, predana održivu razvoju i zaštiti okoliša.
In this article:atlanta, bočica, Coca- Cola, napitak, nogometno prvenstvo, olimpijske igre, pokrovitelj
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login