Bez obzira na to uz kakve se pojmove i značenja vezivala – crna (neboja ili negacija svih boja), sjedinjuje u sebi iznimnu snagu i moć. Ona snažno ističe osobnost, a jasnije ocrtavajući konture tijela, pridonosi eleganciji – stoga i ne čudi njena sveprisutnost na modnim pistama. Minimalističke, bogato dekorirane, avangardnog ili retro prizvuka, dnevne ili večernje – kolekcije prepune vječne i nezaobilazne crne dominiraju kolekcijama modnih dizajnera.
Zavodljivost tamnoga pretočila se u viziju žene odjevene od glave do pete u crno – u dramatične kreacije od svile, čipke ili baršuna. Istinska je zvijezda, ipak, snažna i seksi, crna koža, koja je ponovno nezaobilazan element u definiranju toga modnog pravca.
Osim brojnih outfita s elementima vojničkih odora, nalazimo i na crna odijela pročišćene elegancije, ženstvene večernje haljine, uske damske tuba-suknje, brojne reinterpretacije male crne haljine, uske hlače s volumioznim gornjim dijelovima izrađenih u maniri "arhitekture" kroja… Seksi sofisticirane čizme, velike torbe i retro-nakit uz blistave usne i “smokey eyes” skladno zaokružuju taj imperativni modni trend.
Kada je 1926. godine Coco Chanel lansirala malu crnu haljinu kao direktan odgovor na parišku kolorističku ekstravaganciju, započela je prava revolucija u modi. Kao i svi pasionirani zaljubljenici crne, smatrala je kako ona ističe osobnost te kako, jasnije ocrtavajući konture, pridonosi čistoj eleganciji.
Poslije, krajem 70-ih, punk pokret smijenio je hipijevski odjevni kolorit, a 80-ih su modnim futurizmom iskorak napravili japanski dizajneri: Issey Miyake, Yohyi Yamamoto i Rei Kawakubo. Autoritet u svijetu mode, Giorgio Armani favorizirajući crnu boju u svojim kolekcijama, napokon je uspostavlja kao vodeće, univerzalno i općeprihvaćeno modno promišljanje.
Zavodljivost tamnoga pretočila se u viziju žene odjevene od glave do pete u crno – u dramatične kreacije od svile, čipke ili baršuna. Istinska je zvijezda, ipak, snažna i seksi, crna koža, koja je ponovno nezaobilazan element u definiranju toga modnog pravca.
Osim brojnih outfita s elementima vojničkih odora, nalazimo i na crna odijela pročišćene elegancije, ženstvene večernje haljine, uske damske tuba-suknje, brojne reinterpretacije male crne haljine, uske hlače s volumioznim gornjim dijelovima izrađenih u maniri "arhitekture" kroja… Seksi sofisticirane čizme, velike torbe i retro-nakit uz blistave usne i “smokey eyes” skladno zaokružuju taj imperativni modni trend.
Kada je 1926. godine Coco Chanel lansirala malu crnu haljinu kao direktan odgovor na parišku kolorističku ekstravaganciju, započela je prava revolucija u modi. Kao i svi pasionirani zaljubljenici crne, smatrala je kako ona ističe osobnost te kako, jasnije ocrtavajući konture, pridonosi čistoj eleganciji.
Poslije, krajem 70-ih, punk pokret smijenio je hipijevski odjevni kolorit, a 80-ih su modnim futurizmom iskorak napravili japanski dizajneri: Issey Miyake, Yohyi Yamamoto i Rei Kawakubo. Autoritet u svijetu mode, Giorgio Armani favorizirajući crnu boju u svojim kolekcijama, napokon je uspostavlja kao vodeće, univerzalno i općeprihvaćeno modno promišljanje.
You must be logged in to post a comment Login