Čvrsta oblikovana guza – mnogo više od trenda na Instagramu

Pri ulasku u novu godinu loše stvari treba ostaviti iza sebe. Sunčana Seletković, osnivačica sustava za vježbanje Budifitmama, predlaže da na tom popisu bude i zanemarena stražnjica.

Sjedeći poslovi, premalo kretanja, stres, loša prehrana i nedovoljan unos vode na stražnjici i bedrima gomilaju masne naslage i celulit. Većina žena to prepoznaje kao estetski problem jer doba Instagrama čvrstu guzu svodi na poželjan hashtag. Ono što na fotografijama nije u prvom planu, jest važnost mišića stražnjice, tj. glutealnih mišića za funkcionalnost cijelog tijela.

„Glutealni mišići izuzetno su važni u održavanju ravnoteže i kretanju. Koriste se pri hodanju, trčanju, skakanju, dizanju i spuštanju, dakle, u mnogobrojnim svakodnevnim aktivnostima. Zanemarivanjem tih mišića opterećenje se seli na kosti – kukove i kralješnicu. Zbog toga je važno sva tri glutealna mišića, a posebice maximus i medius, držati aktivnima. Radom tih mišića oblikuju se stražnjica i bedra“, istaknula je Sunčana Seletković.

Većini se žena masne naslage talože u donjem dijelu tijela, no problem prekrivaju odjećom. Iako su ograničene izborom odjeće jer im ne odgovaraju ni trendovska moda ni klasični komadi koji ističu žensku liniju tijela, sve dok ima tunika i vrećastih haljina, dio tijela s kojim su nezadovoljne, dobro je skriven. Zato je mnogim ženama zvono za uzbunu tek bol u leđima. Tome kod majki male djece kumuju zanemarivanje glutealnih mišića, manjak sna te svakodnevni napori dizanja i nošenja djece.

Osmotjedni program Beautiful Fit Bottom uključuje nekoliko razina vježbi. Preduvjet za sve je jačanje glutealnih mišića koje počinje vježbama za aktivaciju tih mišića. Samo pravilna aktivacija mišića dovodi do rezultata. Među najučinkovitijim vježbama za stražnjicu i bedra su ležanje na trbuhu i stiskanje stražnjice, ležanje na boku uz podizanje gornje noge te iskoraci.

Kako bi se tijekom vježbanja ostvarili najbolji mogući rezultati, potrebno je držati se uravnoteženog plana prehrane. On uključuje tri vrste makronutrijenata: proteine, ugljikohidrate i masnoće. Ništa se od toga ne smije izbjegavati, ali je važno među namirnicama naučiti raspoznavati one zdravije, konkretno, treba dati prednost namirnicama koje dolaze iz prirode i koje su minimalno obrađene.

Žene koje će se uključiti u Beautiful Fit Bottom koji kreće u ponedjeljak, 5. studenoga, cijeli program prolaze kod kuće. Materijalima pristupaju putem interneta. Koriste snimke treninga, planove prehrane te grupu potpore.

Opisani koncept pokazao se učinkovitim u nizu programa Budifitmame. U takav način vježbanja uključilo se preko tisuću žena iz cijele Hrvatske, a zajedno su u posljednjih nekoliko godina izgubile više od dvije tone.

Kad se odluče na promjenu stila života, većina se žena sama uhvati u koštac sa svim izazovima, a onima kojima treba dodatna potpora, Sunčana Seletković pomaže kao osobni trener zdravog života i transformacijski coach.

Darujemo jedan osmotjedni Beautiful fit Bottom program.Što trebate?

  • U komentare ispod objavljenoga članka, na našem webu, napišite #Budifitmama
  • Lajkate našu Facebook stranicu i Instagram profil – ako želite ili ako kojim slučajem to već niste napravile
  • Sharing is Caring – ne zaboravite podijeliti objavu (postavke na javno), tagirati frendice, podijeliti iskustva, komentirati, preporučiti… Jer vaše nam je mišljenje važno!

Prijave primamo do 4. studenog, točno u podne.Možete se prijaviti samo jednom. Darove šaljemo samo na adrese u Hrvatskoj. Random.org bira, a dobitnici nakon objave svoje podatke s brojem telefona dostavljaju u inbox na našem Facebooku. Podatke koje ostavite koristimo isključivo u svrhu dostave paketa i neće biti dijeljeni trećim osobama.Dobitnici će biti objavljeni u sklopu ovoga članka te dodani kao komentar na Facebook objavi.

Dobitnica Dejana Matijak Težak