DA i NE štiklama

Cipele na visokim petama u živote ljudi ušle su već 1500. godine, ali kao dio muških modnih dodataka. Ipak – muške štikle nisu zaživjele, žene su ih prisvojile i obožavaju ih od tada pa sve do danas.

U visokim petama žena se osjeća seksi, glamurozno, a one i laskaju njenoj figuri i čine ju užom, dužom i mršavijom, a pritom pomažu i pri pravilnom držanju. Ipak, nositi štikle nije uvijek jednostavno i bez posljedica. Pogledajte pozitivne i negativne osobine života na visokoj peti.

NE za štikle:

  1. Ako često nosite cipele na petu koljena će vam patiti, a posebno će se oštetiti unutrašnji dio koljena a povećana je i mogućnost od osteoartritisa.
  2. Zbog čudnog položaja noge u cipeli, dolazi do izbočenja palčanog zgloba, što se može ukloniti samo kirurškim putem.
  3. Visoke pete narušavaju prirodnu ravnotežu tijela i oštećuju kralježnicu zbog čega dolazi do iznimnih bolova u leđima.
  4. Lakše dolazi do ozljeda zgloba zbog neravnoteže.
  5. Zbog većinom uskih cipela nožni prsti su stalno skupljeni te u njma mogu oslabiti živci.

DA štiklama:

  1. Cipele na visoku petu podižu samopouzdanje jer se žena noseći ih osjeća ljepše.
  2. Jedno istraživanje je pokazala da ako žena nosi štikle to joj jača mišiće zdjeličnog dna, što sprječava mogućnost inkontinencije.
  3. Listovi u cipelama s visokim potpeticama izgledaju savršeno.
  4. Žene u štiklama izgledaju više, što je niskim ženama super.
  5. U cipelama na visoku petu žena je moćnija.

Ipak, ako i dalje želite nositi svoje omiljene štikle te pritom izgledati glamurozno i neodoljivo, a opet ne zaraditi kakav prijelom, evo nekoliko savjeta uz koje će vam dan u štiklama biti lakši.

Kako nositi štikle – 5 savjeta:

  1. Ako imate nove cipele, za početak ih isprobajte. Nosite ih nekoliko sati po kući, a ako su nepodnošljive uvijek ih možete skinuti i odlučiti se za neke starije već nošene i ugodne.
  2. Nosite cipele tri puta tjedno – na taj način će noga imati vremena za odmor.
  3. Prije nego obujete štikle nanesite losion s aloe verom na noge. Na taj način ćete izbjeći moguća oštećenja na koži uzrokovana štiklama.
  4. Uvijek sa sobom nosite flastere – na taj način ćete priječiti rane na nogama zbog dugoročnog stajanja u cipelama.
  5. Pripazite na kvalitetu materijala od kojeg je cipela napravljena. Cipele od nekvalitetnog i teškog materijala će definitivno nadražiti vašu kožu.