Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
za božić
za božić

Obitelj

Darujete li ovo za Božić nekoga ćete uvrijediti

Europljani vjeruju da je namjera poklona najvažnija… ah, ke romantike!

Službeno je: ako želite izbjeći prepirku tijekom ove blagdanske sezone, promislite malo o darovima koje kupujete. Tako pokazuju rezultati istraživanja sezonske kupovine koji govore da skoro trećina Europljana vjeruje kako je gotovina neprikladan i nemaran dar. Jedna od deset osoba smatra da je gotovina čak potencijalni okidač za svađu s voljenim osobama.

MasterCard je diljem Europe anketirao više od 15.000 građana iz 17 zemalja kako bi saznao što ljudi vole kod darivanja i primanja darova te na koji način kupuju darove kad su u stisci s vremenom. Ispada da je Europa kontinent obazrivih ljudi koji izbjegavaju konzumerizam: razumijevanje onoga što darivana osoba zaista želi (87%) i namjera (86%) glavni su razlozi zbog kojih će netko cijeniti dar. Zapravo, gotovina je toliko mrzak dar da samo jedna od deset osoba uopće želi priznati da bi ikada dala gotovinu kao dar.

Ako za Božić nismo pažljivi sustigne nas savjest

Jedan od četiri ispitanika požalio je što nije više pažnje pridao odabiru darova. Gotovo polovica ispitanika (45%) izjavila je kako je doživjela razočaranje prilikom primanja darova. Većina ljudi ovakve stvari obrazlaže nedostatkom ideja pri kupnji darova (45%). Iako bi mogli drugačije pomisliti, 97% ljudi kaže kako cijena darova uopće nije važna.

Istraživanje je pokazalo i koliko rano krećemo u kupovinu blagdanskih darova. Iako nas trećina (32%) počinje kupovati darove mjesec dana prije, skoro polovica (45%) priznaje kako su krenuli u potragu za darovima samo tjedan dana prije! Muškarci (34%) će vjerojatnije od žena (27%) kupovati darove u zadnji čas, počevši s kupovinom najranije tjedan dana prije. Zanimljivo je da od onih koji su izjavili da su primili neprikladan dar (45%), gotovo jedna trećina (28%) vjeruje da je razlog tome što su njihovi voljeni kupovali dar u zadnji tren.

Uz novac, darovi koji su proglašeni najneprikladnijima među Europljanima su zlatne ribice (52%), kućanski aparati (35%), posteljina (26%) i proizvodi za tuširanje (26%).

Uz navedeno, istraživanje je također pokazalo zanimljive načine na koje Europljani pristupaju pažljivom odabiru darova:

– Darivanje gotovine smatra se najneprikladnijim u Španjolskoj (52%) i Italiji (45%), što je i iznenađujuće budući da su te dvije zemlje najveći korisnici gotovine u Europi.
– Švedska (45%) i Poljska (36%) nacije su koje najviše žale i osjećaju se posramljeno kada kupe dar u koji nije uloženo dovoljno pažnje.
– Nizozemska (21%) i Mađarska (17%) su zemlje u kojoj će ljudi najrjeđe reći kako su primili neprikladan dar.
– Europske nacije koje najmanje žale za lošim darovima su Francuska (12%) i Belgija (9%).
– Grci (60%) kupuju darove u zadnji tren, čekajući do zadnjeg tjedna kako bi započeli svoju blagdansku kupnju
– Darivanje gotovine dovest će do prepirke kod jednog od četvero ljudi u Turskoj (27%), više nego u bilo kojoj europskoj zemlji.
– Belgijanski i poljski muškarci najviše će odgađati kupnju, 43% će kupovati darove u zadnji tren.
– Stanovnici Ujedinjenog Kraljevstva najbolji su u planiranju, budući da 38% Britanaca kupuje darove čak nekoliko mjeseci ranije.
– Česi pridaju najviše pažnje kupnji darova – 91% smatra da je namjera odlučujući faktor kod odluke što kupiti.
– Više nego bilo gdje u Europi, Rusi vjeruju da je namjera ono što se računa kada se kupuju darovi za obitelj (34%) i prijatelje (31%).
– S druge strane Francuzi su romantičari i najviše pažnje pridaju darovima namijenjenim za njihove partnere (41%).
– Za Austrijance je osobnost sve: 94% vjeruje da su osobni darovi najvažniji.

 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Događanja

She.hr vam želi sretan Božić

Duh i tijelo

Dok neke  božićno i predbožićno razdoblje asocira na toplinu obiteljskog doma, kićenja božićne jelke, puricu s mlincima, gledanja prigodnog filma dok vani pada snijeg,...

Zanimljivosti

Kupovina poklona u zadnji čas može biti izazovna, ali to ne znači da morate posegnuti za osrednjim poklonom.

Zanimljivosti

Odabir savršenog poklona za posebne osobe u našim životima postaje ne samo gesta ljubavi, već i simbol zahvalnosti te prilika za stvaranje nezaboravnih trenutaka.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.