Za sve čajoljupce napokon je stigla sezona ispijanja ovog toplog napitka. Tradicija ispijanja čaja potječe iz Kine i to još od 3. stoljeća prije Krista, a u Engleskoj je taj napitak populariziran tek 1660. tijekom vladavine kralja Charlesa II i njegove supruge, kćerke portugalskog kralja, Catherine de Braganzae kada je njegovo posluživanje bilo obavezno u pet sati popodne.
Bilo kako bilo, čaj se danas pije u svakom kutku svijeta u sva doba godine i dana, a kako bi nam ispijanje tog toplog napitka bilo što zabavnije pobrinuli su se brojni dizajneri.
RoyalTea ili kraljevske vrećice čaja dizajnirali su njemački dizajneri u tvrtki Donkey Products. ‘Topla kupka, za tebe i princa Williama? San koji se napokon ispunjava. Opustite se uz šalicu čaja koju vam je napravila britanska kraljevska obitelj.’, pozivaju njemački dizajneri koji su englesku tradiciju ispijanja čaja iskoristili kako bi pravljenje ovog toplog napitka učinili još zabavnijim, a vama pružili priliku uživanja u njemu s ljudima koji ne propuštaju dnevne čajanke.
Osim kraljevske obitelji, do struka možete okupati svjetske političare, Baracka Obamu ili Angelu Merkel, filmske legende poput Audrey Hepburn ili Charlie Chaplina, ali i razveseliti svoje goste s prigodnim npr. božićnim čajem.
‘Ne mogu se sjetiti niti jednog logičnijeg načina za pakiranje vrećica čaja doli ovog dizajna s vješalicama i majicama. Smiješno je kako se jednostavan potez vješanja može upotrijebiti i u ovom slučaju – kada objesite vješalicu s čajem na rub vaše šalice. Razne boje otkrivaju i druge okuse te mješavine.’, kaže produkt dizajner Soon Mo Kang.
Još jedan dizajn vrećice čaja koji će oduševiti svakoga. Dovely Tea dio je linije ručno rađenih poklona za pamćenja koje su osmislili američki dizajneri iz YIU studija.
Inspirirana japanskom umjetnošću ispijanja čaja, kutija je napravljena starim grafičkim tehnikama odštampavanja, a origami vrećice za čaj u obliku golubica ostavljaju bez daha. Skoro pa vam ih je i žao umočiti u vruću vodu.
‘Bit Božića je u druženju s bliskim ljudima. Kako bi to poticali, stvoren je ovaj dizajn za kojeg je potrebno dvoje ljudi kako bi funkcionirao. Ovo je pakiranje za čaj koji potiče dijeljenje toplog napitka s dragom osobom u božićnom duhu.’, izjavili su Maja Matas, Krešimir Miloloža i Jozo Matas hrvatski dizajneri koji djeluju pod imenom Mint. Za svoj dizajn osvojili su međunarodno priznanje organizacije internetskog magazina Core77 iz New Yorka i tako se našli u društvu uglednih dizajnerskih svjetskih imena.
Američki starosjedioci pili su čaj puno prije no što su Francuzi i Britanci stigli do obala Sjeverne Amerike. Kanadska studentica Sophie Pépin vratila se u prošlost, sve do samih korijena načina življenja američkih nomadskih plemena te stvorila pakiranje za čaj koje ne samo da je inspirirano Indijancima već slavi njihovo legendarno medicinsko znanje.
Svaki okus ima svoj indijanski uzorak koji okružuje pakiranje i služi kao otvarač. A u pakiranju poput teepee indijanskog šatora nalazi se vrećica za čaj istog oblika.
You must be logged in to post a comment Login