Dostava cvijeća – pravo riješenje za vaše ”slatke muke”

Ne znate što pokloniti dragoj osobi, ili jednostavno nemate vremena za brigu oko poklona? Dostava cvijeća idealno je rješenje za vas. Jeste li se ikada zapitali zašto je dostava cvijeća toliko popularna i raširena? Danas postoji na tisuće web shopova i tvrtki koje se bave upravo dostavom cvijeća i raznih aranžmana; konkurencija je velika, no ipak, čini se kako poslovanje funkcionira i više nego zadovoljavajuće.

Uzmemo li u obzir današnji užurbani tempo života gdje ljudi ne stižu brinuti o poklonima, ili slušati kako bi saznali što se nekome sviđa ili ne sviđa, dostava cvijeća nameće se kao logično rješenje. Iako dostava cvijeća djeluje kao posao 21.stoljeća, korijeni ovog zanata sežu mnogo dalje u prošlost.

Prva kompanija koja se bavila dostavom cvijeća, osnovana je u Sjedinjenim Američkim Državama 1910. godine. Osnovana je od strane 20 cvjećara koji su došli na ideju kako bi se cvijeće moglo naručivati tj. dostavljati na kućne adrese, kao poklon i iznenađenje.

Svih 20 cvjećara u kompaniji imalo je jednake udjele, te su svi jednakim djelom sudjelovali u poslovanju. Same su se narudžbe primale putem telegrafa, i dostavljale lokalnom stanovništvu.

40-ak godina kasnije, točnije 1956. Dolazi do razvitka same djelatnosti, te se dostava počinje vršiti na internacionalnom nivou. Upravo zbog toga, netom spomenuta tvrtka, dobiva naziv Florists’ Transworld Delivery.
Ipak, jedna od najvećih kompanija posvećena dostavi cvijeća, dolazi iz Velike Britanije. Ista je osnovana 1920. godine, te je također bila vođena od strane 15-ak cvjećara, koji su poučeni američkom inačicom, odlučili okušati svoju sreću, što im se itekako isplatilo. 1956. godine, tvrtka uzima ime Interflora, pod kojim je poznata i danas. O uspjehu Interflore, najbolje govori činjenica, kako je do 70 ih godina, spomenuta tvrtka imala uspješne podružnice diljem Europe.

Kako sve funkcionira?

Pitate se kako zapravo funkcioniraju tvrtke koje se bave dostavom cvijeća i koja je tajna njihova uspjeha? Pa da pojasnimo. Ove tvrtke zapravo funkcioniraju na principu putničkih agencija. Kako pitate se? Jednostavno. Njihova primarna zadaća jest da nude, tj. prodaju proizvode, u ovom slučaju cvijeće i cvjetne aranžmane u ime lokalnih i internacionalnih cvjećara.

Za razliku od drugih maloprodajnih tvrtki, ove tvrtke nemaju obvezu držanja zaliha, budući da je u pitanju osjetljiva roba poput cvijeća, već su u pravovremenom kontaktu s uzgajivačem, tj. cvjećarom, koji im sukladno traženom šalje cvijeće. Budući da se radi o posredniku između uzgajivača i samog klijenta koji želi određeni cvijet ili cvijeće; cijene po kojima uzgajivač prodaje svoje cvijeće tvrtkama koje se bave dostavom, diskontna je, tj, niža od one koju će klijent platiti za sam buket ili aranžman.

Iz navedenog možemo zaključiti kao ova vrsta poslovanja počiva na temelju provizije, koja se u velikoj većini slučajeva kreće oko 20%. Dakle, zarada same posredničke tvrtke za dostavu cvijeća, jest razlika koju klijent mora platiti tj. nadoplatiti za određeni cvijet. Eto i tajne uspješnog poslovanja spomenutih tvrtki. Uzmemo li u obzir proviziju od 20-ak % po aranžmanu, i činjenicu da u današnje vrijeme interneta i preopterećenih pojedinaca, dostava cvijeća iskače kao savršeno rješenje; možemo im predvidjeti i daljnje uspješno poslovanje.

Ipak, nisu svi cvjećari pobornici ovakvog način poslovanja i razmjene dobara. Postoje i oni cvjećari, a većinom se radi o manjim poduzetnicima, koji dostavu obavljaju u sklopu svoje cvjećarnice, te za takve poslove zaduže dio vlastitog osoblja. Kada gledamo širu sliku, ovakav način poslovanja ima smisla, budući da se izbjegava prethodno spomenuta provizija, no, svaka veća cvjećarska tvrtka, taj si način poslovanja s obzirom na ponudu, potražnju i današnji užurbani tempo, ne može dozvoliti ako želi biti konkurentna na globalnom tržištu.

Sada kada smo ukratko pojasnili princip funkcioniranja i poslovanja tvrtki koje se kao posrednici bave samom dostavom cvijeća; vrijeme je da se vratimo na poruku s početka ovog članka. Kada i zašto odabrati dostavu kao idealan poklon.

Cvijeće uvijek i zauvijek!

Udvaranje i pokazivanje nježnosti neizostavno je popraćeno cvijećem, bilo da ga uručujete osobno ili dostava cvijeća predstavlja vaš prvi izbor. Ako ste, pak, vremenski i prostorno spriječeni biti pored voljene osobe, druga opcija predstavlja najjednostavnije i najfunkcionalnije rješenje. Dostava cvijeća odličan je izbor za sve važne trenutke u životu, pogotovo kada se radi o pripadnicama nježnijeg spola, a ovaj poklon oduševljava, iznenađuje i mami osmjehe. Stoga se nemojte ustručavati pokazati i nježniju stranu svoje prirode i pustite da dostava cvijeća prenese sve vaše emocije.

Rođendani su primjerice idealan povod za dostavu prekrasnog buketa cvijeća, koji će sigurni smo oduzeti dah svakoj ženi.

Koje cvijeće pokloniti?

Svježe zaljubljeni parovi ili udvarači primjerice najčešće se slabo međusobno poznaju, te stoga muškarci često ne znaju što bi poklonili djevojci ili ženi do koje im je stalo za njen poseban dan. Logično se nameće, dostava cvijeća nepogrešiv je izbor. Košara puna crvenih i bijelih ruža, raskošni buketi ukrašeni ekstravagantnim ili nešto jednostavnijim detaljima, omiljeni cvjetovi ili pak eksplozija boja, sve ovo su mogućnosti u kojima dostava cvijeća vrši svoju najvažniju funkciju najromantičnijeg poklona koji neminovno oduševljava. Na vama je samo da birate u skladu s ukusom žene kojoj se ovim poklonom obraćate. Ako se radi o dami klasičnijeg ukusa, birajte crvene ruže.

One romantične pak oduševljavaju buketi s plišanim medvjedićima ili nekim drugim životinjama, dok sportski tipovi većinom biraju bijele i pastelne boje. Možda i najupečatljivija dostava cvijeća je ona u kojoj se vama dragoj osobi dostavlja personalizirani paket napravljen od cvjetova, te ukrašen mašnom – idealan poklon za sve neobične i kreativne djevojke i žene. Dobar izbor za njih bit će i nježno rozi ili pak ljubičasti tulipani i ruže, a ako želite, možete poklanjati i cvijeće u plavoj, zelenoj i drugim neočekivanim bojama. Dostava cvijeća tog tipa uvijek predstavlja unikatno rješenje, s kojim teško možete pogriješiti.

Dan zaljubljenih ili popularno Valentinovo, još je jedan savršen dan za osvajanje raskošnim buketima cvijeća.
Ovo je zaista poseban povod za izražavanje vaših emocija, a umjesto vas lakše će i rječitije zasigurno govoriti dostava cvijeća. Aranžmani u obliku srca od 365 ruža, koji simboliziraju dane u godini ljubavi, sasvim sigurno ostavljaju bez daha svojom originalnošću i unikatnim izgledom. Isto vrijedi i za velike košare prepune cvijeća, a dostava istih uz bombonijere, knjige stihova ljubavnih pjesama ili plišane igračke veoma su originalna ljubavna poruka. Možete ugovoriti da dostava cvijeća primjerice stigne već ujutro na adresu vaše žene ili djevojke, i sasvim sigurno ćete joj izmamiti osmijeh koji će trajati čitavoga dana. Samo hrabro – cvijeće je vaš glavni saveznik u borbi za žensko srce, a pobjeda je zagarantirana.

Razne obiteljske i diplome, također su idealan trenutak za odabir dostave cvijeća kao idealnog poklona. Nažalost nismo uvijek u mogućnosti biti s voljenima u njihovim najvažnijim i najsretnijim trenucima, no to ne znači da im ne možemo pokazati našu podršku, ljubav ili divljenje postignutim. U takvim trenucima, dostava cvijeća ono je što vam treba. Odaberite cvijet koji će oduševiti i iznenaditi osobu kojoj je namijenjen. Pokažite da vam je stalo čak i onda kada niste tu. Na takvo iznenađenje nijedna žena neće ostati imuna.

Uz silne sretne trenutke, naravno dolaze i oni teški trenuci poput gubitka i ispraćanja voljenih osoba, kada su sve riječi suvišne, no jedan buket ili primjeren cvjetni aranžman, šutke će reći sve ono što vi u tom trenu ne možete. Pravilnim odabirom cvjetnog aranžmana, iskažite poštovanje pokojniku i njegovoj obitelji. Budite veliki u ovako delikatnim trenucima i pokažite svoje suosjećanje kroz ljepotu cvijeća.

… i bez povoda

Dostava cvijeća može biti savršen dar čak i onda kada nema pretjerano velikog povoda za darivanje. Upravo tada, pokloni najviše iznenade i obraduju, a isto vrijedi i za poklanjanje cvijeća. Dostava cvijeća može biti jednostavna poruka da na nekoga mislite i da vam nedostaje, a to je najljepše i najlakše reći cvijećem. Možete birati jednostavne bukete od nekoliko cvjetova ili bogato dizajniran samo jedan cvijet, koji će biti uvijen u mašnu i s malom personaliziranom porukom na sebi.

 

Dobar izbor predstavlja i dostava cvijeća različitih boja, koje sjedinjuju dodaci u vidu zelenila i jednobojne mašne pričvršćene za drške cvjetova, koje dodatno doprinose bogatstvu samog buketa. Ono što je uvijek popularno, svakako je jednostavnost, a buket bijelih ruža teško je nadmašiti. Njemu se mogu dodati detalji u vidu satenskih traka, ukrasa ili šljokica. Izbor je uvijek na vama, ono što trebate jest pustiti mašti na volju i dozvoliti da dostava cvijeća izvede svoju čaroliju.

Jesmo li vas uvjerili zašto je dostava cvijeća uvijek pravi izbor?

Vjerujemo da smo vas riješili slatkih muka kada su u pitanju pokloni i znakovi pažnje. Odlučite li se za cvijeće, šanse da ćete pogriješiti svedene su na minimum, dok šanse za uspjeh strelovito rastu. Ne razbijajte glavu, poklonite raskošan buket, cvjetni aranžman ili pak samo jednu ružu ili možda Božur, i uživajte u osmijehu i sreći drage vam osobe.

Izvor: Cvjecarnica.eu