Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Moj dom

Eko brand za eko Hrvatsku

Electrolux predstavio eko projekt "Lijepe naše obale" te nove modele "zelenih" usisavača.

Tvrtka Electrolux, EkoZelena Europa, Udruga "Lijepa naša" i National Geographic Hrvatska, na ovotjednoj su konferenciji za novinare predstavili projekt pod nazivom "Lijepe naše obale". Cilj projekta je utjecanje na buđenje ekološke svijesti djece, mladih i javnosti u svim dijelovima Republike Hrvatske. Projekt se naslanja na globalnu Electroluxovu inicijativu "Usisavač iz mora" te doprinosi rješavanju problema zagađenja mora, rijeka i jezera raznim vrstama otpada, s naglaskom na probleme vezane uz plastični otpad.

Projektom "Lijepe naše obale" Electrolux poziva sve osnovne i srednje škole, dječje vrtiće i učeničke domove, koji su uključeni u program Međunarodne Eko-škole u Republici Hrvatskoj da organiziraju vlastite jednodnevne eko-projekte vezane uz zaštitu obala Jadrana, obala potoka, rijeka i jezera od zagađenja plastičnim otpadom. Djeca i mladi, svojim eko-projektom trebaju pokazati kako stanovnici mogu pomoći u rješavanju ovog problema u svom kraju. Najuspješniji projekti, prema odluci žirija, bit će nagrađeni novčanom potporom za svoje redovne ekološke aktivnosti te će njihovi radovi biti objavljeni u časopisu National Geographic Hrvatska.



"Potaknuti velikim uspjehom naše globalne inicijative "Usisavač iz mora" odlučili smo se i na lokalnoj razini pokrenuti projekt koji ima isti konačni cilj: upozoriti i osvijestiti javnost o problemima vezanima uz zagađenje mora, rijeka, jezera i potoka plastičnim otpadom te se aktivno uključiti u rješavanje te problematike. Odlučili smo se povezati s Udrugom Lijepa naša, koja okuplja Međunarodne eko škole u Hrvatskoj, jer ekološki osvještena djeca temelj su naše održive budućnosti. Također želimo potaknuti i ostale škole da se uključe u program Eko-škole i time doprinesu zajedničkoj boljoj budućnosti", izjavila je Davorka Čičak, direktorica marketinga u Electroluxu.

Projekt "Lijepe naše obale" dio je Electroluxovog programa održivog razvoja s ciljem educiranja potrošača o odgovornom ponašanju prema okolišu te važnosti prelaska na zelene tehnologije, te poticanja ekološki odgovornog ponašanja djece i mladih koji su temelj održivog razvoja u budućnosti.

Zelene činjenice
  • Europa proizvodi 60 milijuna tona plastike svake godine, što čini 25% od ukupnje svjetske proizvodnje.
  • Svakih 5 minuta, koristi se 2 milijuna boca za piće u Americi.
  • U zemljama zapadne Europe I NAFTA-e, konzumira se gotovo 100 kg plastike po osobi te se očekuje da će ta brojka rasti.
  • Potrebno je 1000 godina kako bi se razgradila polietilenska vrećica.
  • Europljani smatraju da su klimatske promjene drugi najvažniji problem u svijetu.
  • Većina Europljana (63%) poduzima promjene na osobnom planu kako bi pozitivno utjecali na klimatske promjene.
  • Recikliranje kao i smanjene potrošnje energije korištenjem energetski učinkovitih kućanskih aparata, dva su područja na kojima su Europljani najviše spremni djelovati.
  • 2/3 Europljana bi češće kupovalo u trgovinama ako bi one prodavale "zelene" proizvode.
  • Od 1950., potrošnja i proizvodnja plastike raste za 9% godišnje. Od početnih 1,5 milijuna tona u 1950., globalnaproizvodnja narasla je do 250 milijuna tona u 2008.
  • U manje od dvije generacije, svijet je iz ekološkog suficita došao do ekološkog deficita. Energija, voda, hrana i sirovi materijali, o čemu god se radilo, dolazimo do istog zaključka: moramo promijeniti svoje obrasce proizvodnje i potrošnje.
  • Ukoliko nastavimo živjeti ovako kako danas živimo, do sredine 2030., trebat će nam resursi čak dvaju planeta kao što je Zemlja.
Nova linija Green usisavača iz Electroluxa

Novi usisavači iz Electroluxove Green linije, napravljeni su od plastičnog otpada te koriste znatno manje električne energije od standardnih usisavača. Imaju jaku usisnu moć, modernog su dizajna te su okolišno najprihvatljivi proizvodi takve vrste na tržištu.



Napokon postoji rješenje za one potrošače koji dvoje između "zelenog" usisavača ili onog jače snage jer novi Electroluxovi Green usisavači objedinjuju te dvije karakteristike te predstavljaju odličan izbor za one koji žele doprinjeti "zelenijoj" budućnosti".

Novi usisavači iz Electroluxove "zelene linije" uključuju modele: UltraOne ZG8800 (2.199,00 kn), UltraSilencer ZUSG3901 (1.699,00 kn), UltraActive ZUAG3801 (1.899,00 kn), Jetmaxx ZJG6800 (1.099,00 kn), koji su, ovisno o modelu, od 55% do 70 % izrađeni od reciklirane plastike. Ujedno, štede do 50% energije u usporedbi sa prosječnim usisavačem od 2000 W. Opremljeni su čitavnim nizom korisnih funkcija i dodataka kako bi usisavanje bilo što učinkovitije i jednostavnije. Nakon istjeka vijeka trajanja gotovo u potpunosti ih se može reciklirati i tako doprinjeti smanjenju otpada na odlagalištima.

U novoj liniji usisavača Electrolux je smanjio potrošnju u watima na 1000 do maksimalno 1300W, bez značajnije promjene jačine usisa ili učinkovitosti podizanja prljavštine s poda. Protok zraka i konstrukcija usisne cijev dovedeni su do savršenstva kako bi se nadomjestio manjak snage.

Utjecaj na okoliš

Korištenjem reciklirane plastike u proizvodnji, dolazi do uštede od oko 90% vode i 80-90% energije u usporedbi s proizvodnjom pri kojoj se koristi čista plastika. Green linija Electroluxovih usisavača dodatno štedi između 33 i 50% energije, u usporedbi sa prosječnim usisavačima. Po satu potrošnje, to može značiti uštedu od 0,5 do 1 W.

Kada biste koristili Green usisavač svaki dan kroz 10 godina, uštedjeli bi dovoljno energije za danonoćno sagorijevanje jedne žarulje od 60 W 253 dana. Tijekom tog vremena, također bi smanjili emisiju CO2 za 320 kg, dovoljno za vožnju jednog automobila gotovo 1918 kilometara.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Putovanja

Industrija putovanja se promijenila. Sve više razmišljamo o svom utjecaju na okoliš i kako zapravo možemo putovati održivije.

Trendovi

Želite li imati pun novčanik, istočnjački učitelji savjetovat će vam da izaberete novčanik u odgovarajućoj boji.

Moj dom

Pametnim izborom zidnih boja svoj ćete dom učiniti savršenim mjestom za život. U nastavku vam donosimo nekoliko savjeta kako to učiniti, odnosno s kojim...

Moj dom

Čovjekove misli, riječi, ili djela izvori su energije, tako da negativna energija ne mora dolaziti od nekog ili nečeg drugog izvora, i mi sami...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.