Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Predstavljamo

Ena Kiralj – zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena

Pobjednica natječaja ‘Jednostavno je biti posebna’

Ena Kiralj pobjednica je natječaja ‘Jednostavno je biti posebna’ i zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena.

Nakon odličnog odaziva djevojaka iz svih dijelova Hrvatske, žiri je imao težak zadatak da kroz dva kruga predselekcije odabere tri finalistice – Enu Kiralj, Klaru Babić i Martinu Abramović. Djevojke su se u utorak još jednom predstavile žiriju na završnom eventu, noseći kreacije modne marke Hippy Garden.

‘Tražili smo svježe i novo lice, pobjednicu koja će slaviti žensku ljepotu kao i osobnost jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden. Među prijavljenim curama odabrati finalistice bio je pravi izazov! Uistinu je puno žena i djevojaka koje su nam pokazale kako znaju da je ‘jednostavno biti posebna”, izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena.

Klara Babic Marina Abramovic i Ena Kiralj

Uz Đurđicu u žiriju su sudjelovale i iskusna modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marjana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana; Antonija Svirčić, marketing-menadžerica u Procter&Gambleu; te Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

Pobjednica natječaja, Ena Kiralj zakoračit će u svijet modela i poput slavnih svjetskih Panteneovih djevojaka, u suradnji s istaknutom modnom fotografkinjom Mare Milin, snimiti modni editorijal za Cosmopolitan.

‘S nestrpljenjem iščekujem snimanje. Presretna sam jer sam dobila ovu jedinstvenu priliku za suradnju s tako poznatim licima hrvatske modne scene. Već sada je ovo jedno posebno iskustvo i odlična prilika za korak dalje u modni svijet’, rekla je pobjednica natječaja, Ena Kiralj.

Bogdanovic Harapin Zalepugin Milin Kiralj Vorkapic Svircic Filipovic GrcicZadovoljstvo je istaknula i Antonija Svirčić, marketing-menadžerica tvrtke Procter&Gamble: ‘Raduje nas činjenica da se toliko puno žena i djevojaka svaki put priključi našoj kampanji, a ovaj put i Panteneovom 14-dnevnom izazovu da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Zahvaljujemo svima koji su se prijavili kao i svim članicama žirija koje su svojim sudjelovanjem ovu priču učinile još posebnijom.’

Kampanja ‘Jednostavno je biti posebna’ kojom P&G i dm već drugu godinu slave žensku ljepotu i jedinstvenost, dobiti će uskoro i svoj nastavak.

‘Pobjednici čestitamo, a drugim curama i vjernim kupcima poručujemo da je dm u suradnji s P&G-om već pripremio nova iznenađenja.’, dodala je Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zdravstveni karton

Proizvodi za žensku higijenu dm marke Jessa dostupni su u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu po novim, nižim cijenama.

Zdravstveni karton

Cilj natječaja je odabrati i podržati realizaciju projekata koji će doprinijeti promicanju, razvoju i unapređenju zdravstveno-socijalnih aspekata zdravlja žena svih dobnih skupina.

Zanimljivosti

Laganim, ali sigurnim koracima, ušli smo u blagdansko vrijeme za koje je osim tople i ugodne atmosfere, karakteristično poklanjanje, ali i stavljanje fokusa na...

Beauty report

U impozantnom Francuskom paviljonu, u četvrtak, 31. ožujka, održan je drugi dm beauty break na kojem je dm predstavio nove trendove u svijetu ljepote...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.