Energetski smoothie s goji bobicama

smoothie

Kad je u pitanju doručak, najvažnije nam je da je brzo gotov, relativno lagan (jer mnogi ujutro nemaju apetita, a i hranu unosite natašte) te da nam daje energije za dalje. Smoothi je zato idealan izbor, kao i zbog toga što je izuzetno zdrav.

Danas vam donosimo recept za smoothie doručak s goji bobicama, koje su proglašene super namirnicom, a dostupne su u klasičnim dućanima, dućanima zdrave hrane te specijaliziranim dućanima s dodacima prehrani. Možda niste na prvu otvoreni prema ovakvim namirnicama, ali jednom kada ih kupite imat ćete ih za poprilično korištenja, a dokazano su zbilja zdrave tako da si činite veliku uslugu. Možete ih jesti i samostalno, okus je neobičan, ali paše kao “grickalica”. Ukoliko nemate neku od ostalih namirnica kod kuće, zamijenite nekom sličnom ili koja možda više odgovara vašem ukusu. Samo naravno izbjegavajte šećer.

Sastojci:
150 ml sojina mlijeka
125 ml jogurta s malim udjelom masnoća, zamrznutog preko noći ili s dodanim kockicama leda
1 žličica meda
50 g žitnih pahuljica
1 žlica goji bobica

Priprema:
Sve sastojke stavite u blender i miksajte dok ne dobijete glatku i kremastu smjesu.

Ovaj smoothie bogat je vitaminima B1, B2, B3, B5, B6, B7, B12, C i E, kalcijem, bakrom, željezom, magnezijem, manganom, fosfatom, kalijem, cinkom, vlaknima i jodom, folnom kiselinom i beta karotenom, a sadrži i selen.

Recept preuzet iz knjige “Čaša puna zdravlja” (Mozaik knjiga)

smoothie