Gubitak kilograma? Od čega početi?!

Gubljenje viška kilograma težak je zadatak. Uvijek tražimo saveznike u raznim dijetama i obećanjima iz reklama koje nas neprestano napadaju.

Bilo kakav prečac kojim bismo stigli do željene kilaže je dobrodošao, a brojanje kalorija i izgladnjivanje nisu najlakša metoda. I, naravno, već svi znamo da je potrebno promijeniti cijeli način života koji mora pružati dovoljno voća, povrća, vode i tjelesne aktivnosti.

A, od čega početi?

Hodanje

Brzo hodanje, odnosno pješačenje, najlakša je tjelesna aktivnost, a oblikuje noge, trbuh i bokove. Hodanje uzbrdicom i po neravnim terenima, primjerice u planinama ili šumama, sagorijeva više kalorija. Umjesto vožnje autom ili javnim prijevozom, pješačite na posao, a svakodnevno pješačenje uvelike doprinosi zdravlju.

Ples

Jednostavan, zabavan i jeftin način mršavljenja je ples. Ovom tjelesnom aktivnošću možete se baviti kod kuće, dovoljno je upaliti omiljenu glazbu i plesati barem sat vremena. 

Sat vremena plesa sagorijeva od 600 do 800 kalorija.

Fotograf Martina Cvek

Joga

Istezanje i joga, osim što pomažu u uklanjaju stresa, bolova u leđima i poboljšavaju fleksibilnost tijela, učinkovit su način i za gubljenje kilograma. Sat vremena joge sagorijeva 180 kalorija, a ako vježbate zahtjevnije vježbe i više.

Vožnja biciklom

Bez obzira na to koristite li sobni bicikl ili ga vozite vani, vožnja biciklom dobar je način za sagorijevanje kalorija, što se posebno odnosi na vožnju uzbrdicom.

U sat vremena vožnja biciklom sagorijeva od 500 do 1.000 kalorija.

I za sam kraj, jedna dobra vijest. Stigao je prvi Intersport Outlet, shopping destinacija u kojoj ćete kupovati proizvode vrhunskih svjetskih brendova i Intersport robnih marki po 70 posto nižim cijenama.