Hrana koja čuva vaše oči

Zbog stalnog gledanja u monitore kompjutera, mobitela, laptopa oči su izložene zračenjima zbog kojih vid slabi. Ipak, kako biste što dulje izdržali bez potrebe za naočalama ili pak spriječili povećanje dioptrije, evo nekoliko namirnica koje vam u tome mogu pomoći.

Bobičasto voće

Jagode, maline i borovnice bogate su antioksidansima te na taj način sprečavaju pojavu mrene na oku te jačaju očne mišiće. Bar jednom tjedno se počasite sa svježim bobičastim voćem i oči će vam biti zahvalne.

Mrkva

Možda najpoznatija hrana za bolji vid i zdravlje očiju je mrkva. Bogata vitaminom A – pomaže u sprječavanju pojave noćnog sljepila jačaju mišiće u oku. Za vid je dobro i narančasto voće poput dinje, manga i naranče.

Biftek

Bogat cinkom koji pomaže tijelu apsorbirati antioksidanse, biftek je izrazito dobar za zdravlje očiju. Priuštite si tu i tamo gozbu za nepce i oči.

Orašasti plodovi i sjemenke

Vitamin E štiti stanice u našim očima od slobodnih radikala i usporava napredovanje mrene i senilne makularne degeneracije (AMD). Jedite samo jedan gram sjemenki suncokreta ili badema dnevno i time ćete unjeti trećinu dnevne vrijednosti vitamina E. Slobodno se počastite i pšeničnim klicama, lješnjacima, kikirikijem i maslacem od kikirikija.

Još jedan vitamin izrazito bitan za zdravlje očiju je vitamin E kojeg ćete naći u bademima. Umjesto kaloričnih grickalica, odaberite bademe i imat ćete bolji pogled na svijet i vlastitu liniju

Losos

Ova riba sjevernih mora obiluje Omega 3 masnim kiselinama koje pomažu u boljem funkcioniranju mrežnice oka. Pokušajte makar dva puta tjedno unositi Omega 3 masnu kiseline kroz bijelu ribu poput haringe i pastrve.

Povrće

Brokule, prokulica, cvjetača, zelene i crvene paprike su pravi mali paketi bogati vitaminom C.