Hranom protiv celulita

Celulit je zdravstveni i estetski problem koji se pojavljuje kao posljedica nezdravog načina života. Više od 90% žena susreće se s celulitom tijekom svog života, i iako ne postoji brzo rješenje za njegovo potpuno uklanjanje, određene namirnice u prehrani mogu vam pomoći da spriječite njegov nastanak ili smanjite njegovu vidljivost.

Zdrava prehrana i puno vode u kombinaciji s vježbanjem i masažama pomaže u uspješnoj borbi protiv celulita. Donosimo deset namirnica koje imaju pozitivan učinak u prevenciji i smanjenju ružne ‘narančine kore’.

1. Celer

Celer je odlična namirnica za probavu, a ima učinak diuretika i laksativa. Poboljšava metabolizam i pomaže u uklanjanju celulita. Smanjuje apetit i stres i poboljšava eliminaciju šećera i masnoća iz organizma.

2. Agrumi

Vitamin C, koji se nalazi u agrumima, potiče nastanak prirodnog kolagena u koži, a to znači i elastičnost kože. Grejp je posebno korisna namirnica jer pročišćava organizam.

3. Tropsko voće

Voće bogato vitaminima i vlaknima, poput papaje, manga, banana i ananasa također pomaže u borbi protiv celulita. Papaja održava elastičnost kože i pomaže u sprječavanju oštećenja tkiva.

Papain, sastojak koji se nalazi u papaji čini kožu glatkom i nježnom. Mango i banane dobri su za cirkulaciju krvi, a nutrijenti koji se nalaze u ovom voću, djeluju protiv zadržavanja tekućine u tijelu.

4. Bobičasto voće

Bobičasto voće sadrži antioksidanse koji pomažu organizmu u eliminaciji toksina. Toksini se nakupljaju ispod površine kože i smanjuju elastičnost kože i sprječavaju normalnu krvnu cirkulaciju.

U borbi protiv celulita potrebno je u redovitu prehranu uvrstiti borovnice, kupine, ribiz, trešnje, maline, jagode i brusnice.

5. Luk i poriluk

Luk i poriluk pomažu organizmu u eliminaciji suvišne tekućine i sprječavanju nakupljanja vode ispod površine kože. Poriluk pomaže u eliminaciji toksina iz organizma, što ima veliku ulogu u borbi protiv celulita.

6. Kupus

Kupus je bogat vitaminom C, vlaknima, magnezijem, željezom, kalcijem, cinkom, što pomaže u reguliranju metabolizma i smanjenju apetita. Siromašan je kalorijama, a može se jesti svjež, kuhan ili koristiti njegovo lišće za vanjsku masažu tijela.

7. Hrana bogata lecitinom

Namirnice koje sadrže lecitin pomažu u sprječavanju nastanka celulita. Lecitin smanjuje razinu lošeg kolesterola i triglicerida, a povećava razinu dobrog kolesterola u krvi. Jača elastičnost kože i poboljšava cirkulaciju.

Hrana bogata lecitinom su mrkve, rajčice, špinat, cvjetača, naranče, grejp, jabuke i avokado.

8. Cimet

Jedan od najomiljenijih začina, cimet, poboljšava cirkulaciju i stimulira eliminaciju toksina iz tijela. Dovoljno je svakodnevno posipati pola žličice cimeta na zobene žitarice ili u čaj.

9. Mahunarke

Grahorice i mahunarke namirnice su bogate vlaknima i proteinima. Hrana bogata proteinima sprječava zadržavanje tekućine u organizmu. Proteini pomažu u obuzdavanju osjećaja gladi i ubrzavaju osjećaj sitosti. Kao izvor proteina u prehranu uvrstite mahune, grah, grašak, leću i slanutak.

10. Esencijalne masne kiseline

Riba i maslinovo ulje, kao i orašasti plodovi sadrže esencijalne masne kiseline koje pomažu u sagorijevanju masti, a na taj način se bore protiv celulita. Omega-3 masne kiseline djeluju pozitivno na izgled kože i njezinu elastičnost. Jedite avokado, maslinovo ulje, losos i orahe.