I tata to može!

Jedna od najsimpatičnijih kampanja, odgovorno tvrdimo, kampanja je „Novo lice snage – I tata to može“. Kampanja je to koja nam je odmah izmamila osmijeh na lice. Pantene vjeruje da je snažno ujedno i lijepo i zato kampanjom „Novo lice snage – I tata to može“ slavi novu generaciju snažnih žena.

Istraživanja pokazuju da djevojčice koje provode kvalitetno vrijeme s očevima izrastaju u snažne i samopouzdane žene koje postižu bolje rezultate tijekom školovanja i u poslovima koje odaberu. Zato su rukometni reprezentativci Mirza Džomba i Ivan Čupić nakratko zauzeli sasvim drugačije pozicije na terenu. Kao zaštitna lica Panteneove kampanje, rukometnu su loptu zamijenili češljićima i ukrasima za kosu te snimili video u kojemu su pokazali kako se tate mogu dodatno zbližiti sa svojim djevojčicama izrađujući im frizure.

Imam dvije kćeri i ne mogu zamisliti život bez njih, poklanjam im svaki slobodan trenutak. Uvjeren sam da je uloga oca iznimno važna u životima djevojčica, a uz pomoć Pantenea otkrio sam kako napraviti frizuru mojim princezama i kako se pri tome mogu još više s njima zbližiti. Želim im dati do znanja da sam uvijek tu za njih, da mogu računati na čvrsti očinski savjet, ali i na razvijanje sportskog duha koji u životu znači priliku da pobijediš, ali i da izgubiš. Veselim se trenutku kad će moje kćeri izrasti u odvažne mlade dame.“, izjavio je Mirza Džomba kojeg je na snimanju pratila kćerkica Una.

2.

Sa svojom najstarijom kćeri Barbarom u kampanji sudjeluje i rukometni reprezentativac Ivan Čupić.

Supruga i ja smo roditelji četiri djevojčice i njihov odgoj nam je trenutno na prvom mjestu. Iako imam puno sportskih obaveza, pokušavam što više biti u njihovoj blizini. Podržavam Panteneovu kampanju i ideju da se i mi tate još aktivnije uključimo u život svojih kćeri. Osim što ih odgajamo da budu jake i samostalne, one puno uče i iz mog odnosa prema supruzi, majci, baki i ostalim ženama u blizini. Izrada frizura, što smo otkrili uz Pantene, postala je jedna od naših omiljenih zajedničkih aktivnosti u danu. “, izjavio je rukometaš Ivan Čupić.

1

Pantene kampanjom I tata to može još jednom slavi žene i pruža im unutarnju snagu.

Izgradnja samopouzdanja kod djevojčica još u najranijoj dobi je presudna za njihovu snagu i osjećaj vlastite vrijednosti kada odrastu. Nadamo se da će kampanja „Novo lice snage“ i tatama u Hrvatskoj biti inspiracija da zabavno i kvalitetno provedu vrijeme sa svojim kćerima radeći im frizure. Takvi će trenuci pomoći stvoriti novu generaciju snažnih, prelijepih žena.” – rekao je Hrvoje Čeović, voditelj prodaje tvrtke P&G za Srednju Europu.“

Kampanju „Novo lice snage – I tata to može“ Pantene provodi u suradnji s trgovačkim lancem dm-drogerie markt Hrvatska u kojemu od početka siječnja svi kupci bilo koja dva Panteneova proizvoda na dar dobivaju četku za kosu Pantene i knjižicu s uputama za izradu frizura koje tate mogu napraviti svojim curama.