Igrač broj 1

2045. je godina, a svijet je ružno mjesto. Wade Watts osjeća se živim jedino kada se uključi u OASIS, virtualnu utopiju u kojoj svoje dane provodi većina čovječanstva. Kad ekscentrični tvorac OASIS-a premine, u oporuci ostavlja niz nemogućih zagonetki, temeljenih na njegovoj opsjednutosti pop-kulturom minulih desetljeća.

Tko god ih prvi riješi, naslijedit će njegovo golemo bogatstvo – i kontrolu nad samim OASIS-om. Kada Wade otkrije ključ rješavanja prve zagonetke, iznenada se nađe okružen neprijateljima koji su spremni na sve kako bi mu oduzeli nagradu. Utrka započinje – a ako Wade misli preživjeti, morat će pobijediti.

Nakon velikog uspjeha knjige Igrač broj 1 (Ready Player One), koja se prije svega obraćala generacijama odraslima uz videoigre, bilo je očekivano da će Hollywood poželjeti svoj dio financijskog kolača.

Kao producent i redatelj ekranizacije angažiran je Steven Spielberg, jedno od najvažnijih imena globalne pop-kulture na koju se Player Ready One obilno naslanja, citirajući djela poput “Povratka u budućnost”, “Batmana” i “Akire”. Spielbergovo ime moglo bi iznenaditi neupućenog gledatelja jer redatelj koji je majstor velikih spektakala i manipulacije emocijama u virtualnom se svijetu nije snašao kao što mu, primjerice, leže epske ratne priče ili svemirske fantazije, kažu filmski kritičari.

Film je došao u naša kina 29. ožujka u distribuciji Blitz-Cinestara.

Znamo da je uvijek bolje pročitati knjigu. U suradnji s Vorto Palabra darujemo jednu. Što trebate?

  • U komentare ispod objavljenoga članka, na našem webu, napišite #igrac
  • Lajkate našu Facebook stranicu i Instagram profil – ako želite ili ako kojim slučajem to već niste napravile
  • Sharing is Caring – Bilo bi lijepo podijeliti objavu (postavke na javno), tagirati frendice, podijeliti iskustva, komentirati, preporučiti… Jer vaše nam je mišljenje važno!

Prijave primamo do 27. travnja, točno u podne.

Možete se prijaviti samo jednom. Darovi čitateljicama bit će poslani samo na adrese u Hrvatskoj. Random.org bira, a dobitnici nakon objave svoje podatke s brojem telefona dostavljaju u inbox na našem Facebooku.

Dobitnici će biti objavljeni u sklopu ovoga članka te dodani kao komentar na Facebook objavi.