Imago osvojio Eurobest

Kampanja "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja ovih je dana u Amsterdamu nagrađena na Eurobestu, najvećem europskom reklamnom festivalu s više od 4000 prijavljenih radova iz 35 zemalja. Interaktivni print oglas Imago reklamne agencije osvojio je brončano odličje u kategoriji najbolje upotrebe medija. Prvi nagrađeni hrvatski rad na ovom prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja svojom je originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.

– Nagrada na top festivalu kao što je Eurobest potvrda je kvalitete domaćih ideja na europskom tržištu. Priznanje je još i slađe kad znači dodatnu promociju humane ideje koju smo podržali sudjelovanjem u ovoj akciji,- izjavio je Vanja Blumenšajn, senior kreativni direktor.

Imago niže nagrade

No to nije jedino priznanje koje je agenciji Imago stiglo posljednjih dana. Na slovenskom SEMPL-u zlatom je nagrađena Imagova najbrže rastuća hrvatska Facebook aplikacija „Fudbaliziraj se“ u kategoriji projekata za generaciju Y. Mjesto u finalu svojih kategorija izborili su i Imagova Facebook aplikacija za Cedevitu GO! i već nagrađen print oglas za „Žensku sobu“. Festival SEMPL osim natjecateljskog ima i svoj edukativni karakter, a osnovni mu je cilj predstavljanje trendova na području medijskog planiranja, razvoja medijskih strategija, integriranih kreativno medijskih rješenja i medija općenito.

– Izuzetno sam ponosan na ove nagrade, koje su priznanje za kreativnost, učinkovitost i ‘učinkovitu kreativnost’, po kojima je agencija Imago postala prepoznatljiva. Imagov ključ uspjeha, leži u integriranju kreativne ideje u svaki segment komunikacije, isprepletenosti kvalitativnog i kvantitativnog te nemogućnosti daljnjeg odvajanja ideje od izvršenja,- izjavio je Damir Ciglar, CEO Imago reklamna agencija.