Imamo savjetnicu za Cannes Lions!

awards

Drugu godinu zaredom odvija se suradnja između Cannes Lions, festivala kreativnosti i AMEC-a, svjetskog udruženja agencija za mjerenje učinaka komunikacije. Kupinić Guščić predložena je za jednog od dvanaest savjetnika Cannes Lionsa od strane AMEC-a – najvećeg međunarodnog stručnog tijela za istraživanja na području komunikacije.

O tome što za nju ovo savjetništvo osobno znači, Darja kaže: „ Počašćena sam da me AMEC predložio kao jednog od 12 savjetnika koji će natjecateljima pomagati da sastave najbolju moguću prijavu na ovu prestižnu nagradu.“

Direktorica i suvlasnica agencije MediaNet, Darja Kupinić Guščić, prošle je godine izabrana za članstvo Upravnog odbora Međunarodnog udruženja za evaluaciju komunikacije AMEC kao predstavnica NEWTON Media Global, grupacije čija je članica i MediaNet, a sad će savjetovati i globalno najinovativniji festival, raznoliku zajednicu komunikacija, marketinga, zabave, dizajna i tehnologije iz 90 + zemalja diljem svijeta. Uloga Darje bit će savjetovati podnositelje prijava najkreativnijih i najinovativnijih ljudi diljem svijeta kojih je prošle godine bilo preko 4.300.

„Veselim se novim iskustvima koja ću steći kao član ovog žirija i s nestrpljenjem očekujem prve prijave natjecatelja u dvije kategorije koje ja i moji kolege iz AMEC-a pokrivamo:  Research, Data Analytics & Insight Generation and PR Excellence in Effectiveness.“ – navodi Kupinić Guščić o svojoj ulozi.

Cannes Lions globalna je kampanja za kreativnost, a međunarodni festival kreativnosti zapravo je epicentar zbivanja koji se i ove godine održava u lipnju u Francuskoj. Cannes Lions ima svoju dugu povijest te se počinje održavati 1954. godine dok MediaNet, kao agencija za mjerenje učinaka komunikacije, pod vodstvom Darje ove godine slavi dvadeset godina poslovanja.

„Zajedno s mojim suradnicima u Media Net-u proučit ću detaljno sve pristigle prijave, a kao osobni savjetnik pokrivat ću po jednog aplikanta u svakoj kategoriji.„ocjenjuje Kupinić Guščić o svojemu poslu savjetnika Cannes Lionsa, koji broji preko 15.000 sudionika.

Cjelovitost nagrade Cannes Lions ovisi o kvaliteti žirija, navode iz festivala, zbog čega odabiru isključivo najbolje ljude, influencere u kategorijama. Rigoroznost u procesima ocjenjivanja čini ovu nagradu karijernim ciljem svakoga oglašivača kako bi dokazao utjecaj u branši u kojoj radi te postao opinion maker industrije te sljedeće godine i sam postao član žirija.