Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
pregled dojki
pregled dojki

Predstavljamo

Jeste li već obavile preventivni pregled dojki?

Rak dojke je u početnom stadiju bolest koja nema osobitih simptoma te je izlječiv u gotovo 100% slučajeva otkrije li se na vrijeme

Četvrtu godinu zaredom Nestlé FITNESS žitarice daju podršku borbi protiv raka dojke. Tako je u sklopu Nestlé FITNESS Pink Ribbon kampanje i ove godine provedeno istraživanje o učestalosti kontrolnih pregleda dojki te glavnim razlozima za njihovo izbjegavanje. Istraživanje provedeno na 1.145 ispitanica pokazalo je kako 49% Hrvatica redovito obavlja preventivni pregled dojki barem jednom godišnje.

Istraživanje je, u odnosu na godinu ranije, pokazalo pomak od 12% više žena koje su obavile klinički pregled, ultrazvuk, mamografiju ili neki drugi pregled dojki. Kao glavne razloge za izbjegavanje pregleda 33% žena navelo je zauzetost drugim obavezama, 17% strah od loših vijesti, dok je 13% mišljenja da su zdrave te smatraju kako ne trebaju obavljati kontrolne preglede. Samo 4% ispitanica izjasnilo se kako ne znaju ništa o prevenciji raka dojke, dok je samo 1% navelo financijske razloge kao presudne za izbjegavanje kontrolnih pregleda dojki.

“Rak dojke je u početnom stadiju razvoja u pravilu bolest koja nema osobitih simptoma te je izlječiv u gotovo 100% slučajeva, otkrije li se na vrijeme. Zadovoljni smo jer je istraživanje pokazalo povećan interes za ovu temu kod žena u dobi od 25 godina i starijih, a to je upravo vrijeme u kojem se trebaju početi provoditi preventivni pregledi”, izjavila je psihologinja Liljana Vukota, dopredsjednica udruge SVE za NJU! i voditeljica Centra za psihološku pomoć Udruge.

Iz Udruge SVE za NJU! navode podatke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo prema kojima se u Hrvatskoj unazad nekoliko godina godišnje zabilježi 2.200 do 2.500 novooboljelih od raka dojke. Izgledi za izlječenje i sprječavanje najgoreg tijeka bolesti znatno su veći ako se rak na vrijeme otkrije.

Za potrebe kampanje izrađena je i mobilna aplikacija GoPink, koja je korisnicima omogućila da se aktivno uključe u akciju, svoje fotografije oboje u ružičasto te njihovom objavom na društvenim mrežama potaknu prijateljice da obave preventivni pregled. Više od 3.300 korisnika svojim je ružičastim fotografijama dalo podršku kampanji.

 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Ove godine Valentinovo nam je podsjetnik da okrenemo novi list u brizi za okoliš.

Zanimljivosti

Osim što bacanje hrane ne pridonosi ni kućnom budžetu, loše djeluje i na planet.

Gastronomija

GARDEN GOURMET asortimanom proizvoda, približio se i potrošačima koji u svakodnevnom životu odabiru proizvode sačinjene isključivo od biljnih namirnica.

Gastronomija

Nestlé je proširio kulinarski MAGGI asortiman s novim, hranjivim Super Juhama.  

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.