Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Putovanja

Kako društvene mreže utječu na naš izbor nehotelskog smještaja

Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti.

Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti. Zbog toga su spremni odstupiti od uobičajenih turističkih izbora prilikom odabira smještaja na odmoru jer gotovo polovica putnika iz Hrvatske (51%)* otkriva kako bi voljelo posjetiti neko mjesto koje je toliko jedinstveno da nitko od njihovih prijatelja nije bio ondje.

Ne samo da putnici koriste društvene mreže kako bi impresionirali svoje prijatelje i obitelj, nego sada više nego ikad prije traže nadahnuće za svoj odmor putem društvenih mreža, fotografija, influencera i aplikacija, a sve im je to dostupno jednim dodirom prsta. Sve veća popularnost društvenih mreža transformirala je putovanja, od planiranja, nadahnuća i rezervacije do dijeljenja sadržaja.

Otkad stignu na svoje odredište, putnici su u potrazi za trenucima vrijednim objave na Instagramu kako bi svoj sadržaj prikazali s oznakama #goals (ciljevi) jer jedna petina globalnih putnika (20%)* među kojima više od petine (21%)* putnika iz Hrvatske priznaje da bira smještaj koji na fotografijama mogu prikazati skupljim nego što je zaista bio.

Također, više od četvrtine (28%)* priznaje da je rezervacija atraktivnog objekta obavezna za odmor, i to kako bi mogli snimiti fotografije koje će među prijateljima i obitelji prikazati kao ciljeve #goals. Stoga nije iznenađujuće da više od četvrtine globalnih putnika (26%)* planira odabrati jedinstveni smještaj tako da se istaknu u gomili i da bi ih se smatralo trendseterima. Isto mišljenje dijeli i 18%* putnika iz Hrvatske.

Uz raznolik izbor vrsta smještajnih objekata, od iglua do kućica na drvetu, rijada, ryokana i svega između, Booking.com je najbolji ako se želi izbjeći #FOMO (strah od propuštanja) i osigurava da putnici pronađu jedinstveni smještaj za svoj odmor…#WishYouWereHere

Ne propustite

Putovanja

Booking.com objavio je dobitnike svoje nagrade Traveller Review Awards koja se dodjeljuje već 12 godina.

Duh i tijelo

Iako je općeprihvaćeno mišljenje kako postoji veza između sve većeg broja depresije kod mladih i njihovog vremena provedenog na društvenim mrežama, čini se da...

Drama Queen

Točno mi se čini da su ti ljudi zalijepljeni za kameru na svom mobitelu i da se po cijele dane samo snimaju.

Suncokreti na oblacima

Nekad niti ne znam u čemu, ali se izgubim u raznim distrakcijama koje nam nudi ovo novo doba.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.