Kako se (konačno) riješiti kroničnog umora

Prekovremeni poslovi i cjelodnevno sjedenje za računalom uzrokuje pomanjkanje sna. Ako patite od kroničnog umora, velika je vjerojatnost da patite i od nekih zdravstvenih tegoba. Naučite kako prirodnim putem spriječiti kronični umor.

Naviknite se na ritual pred-spavanja

Mnogi ljudi odmah nakon što se dignu od računala navečer idu u krevet. To samo povećava stres i ne možete zaspati radi povećanog uzbuđenja. Ritual prije spavanja uključuje vruću kadu, čašu toplog mlijeka ili dobru knjigu.

Jedite redovito

Jedan od najboljih načina da zauzdate umor jest da uzimate puno hranjivih tvari. Voće, povrće, nemasno meso i žitarice, te sve što sadrži vitamine i minerale.

Napravite si raspored

Pokušajte sve poslovne obaveze odraditi u predviđenom vremenu. Držite se toga kako biste izbjegli prekovremeni rad i umaranje.

Posjetite doktora

Neka vas pregleda specijalist. Možda vam čak prepišu tablete za spavanje.

Tijekom dana obavezno udišite svježi zrak

Iskoristite pauze kako biste izašli van po dozu sunca i zraka. Boravak na svježem zraku učinit će čuda vašem organizmu.

Vježbajte

Jedan od najboljih načina da povećate energiju je fizička vježba – neka vrsta treninga.

Izvor: Savjeti-hr.com