Kako vježbati lice?

Jedna od hrvatskih najpoznatijih manekenki Jelena Orešković posljednjih se godina posvetila educiranju o prirodnim metodama njege i očuvanja zdravlja te, u sklopu toga, pronalaženju vježbi koje lice osvježavaju i pomlađuju vraćajući mu mladenački sjaj i volumen. Posvetila se unapređenju svojih vježbi za lice koje, vođena isključivo željom da drugim ženama pa i muškarcima otkrije prirodan, neagresivan i potpuno besplatan način njege, dijeli sa zainteresiranom javnošću na društvenoj mreži Instagram gdje je pokrenula profil Facialworkout na kojem savjetuje i prikazuje vježbe.

U suradnji sa sportsko – edukativnim projektom Aktivna Hrvatska Jelena nastavlja suradnju započetu prije dvije godine te predstavlja vježbe za lice.

Vježbe

1. VJEŽBA ZA PODIZANJE OBRAZA

Usnice uvijte tako da njima prekrijete zube pa ih otvarajte naizmjenice u oblik slova A te u oblik slova O.

U svakom položaju podižite obraze sto vise na gore kao da se pokušavate nasmijati. Zadržite 5-10 sekundi u položaju A pa u položaju O te ponovite barem 30 puta.

Kako biste izbjegli boranje koze oko očiju dok izvodite vježbe, pomognite se rukama tako da kažiprst stavite centimetar od vanjskog ruba oka pa vrlo blago zategnete kozu prema vlasištu.

2. VJEŽBE ZA DUBOKE BORE OKO USANA

Usnice uvijte tako da njima prekrijete zube te ih otvorite u oblik slova O. Kažiprst postavite na vanjski rub nosnice pa ga spustite centimetar niže na liniju na kojoj obično nastaje nazolabijalna bora. Zatim dižite nos gore, slično ‘šnjofanju’, a prstom lagano stišćite prema dolje pružajući otpor pokretu nosa.

3. VJEŽBE ZA ČELO

Dlanovima obuhvatite čelo (kao na slici) , priljubite ih čvrsto uz čelo , glavu vrlo blago zabacite, a ruke stavite tako da su vam laktovi ispred lica. Zatim se istovremeno pokušavajte namrštiti i laktove, dakle i mišiće čela na kojima su dlanovi, podizati prema gore. Pružajući otpor mrštenju jačat će mišići čela samo pazite da uistinu čvrsto priljubite dlanove i ne dozvolite čelu da se namršti. Držite u toj poziciji 5-10 sekundi i ponovite vježbu 3-5 puta.

4. VJEŽBA ZA OBRAZE

Napuhnite usta zrakom pa prebacujte zrak s jedne strane na drugu pritom zadržavajući zrak sa svake strane (dakle ispod svakog obraza) 5-10 sekundi. Na taj jačate mišiće obraza.

5. VJEŽBA ZA MIŠIĆE VRATA

Zabacite glavu blago unazad da se vrat istegne te jezikom pokušajte dosegnuti vrh nosa. Ponovite vježbu 20 puta.

6. VJEŽBA ZA GORNJI KAPAK

Stavite kažiprst iznad obrve , oči širom otvorite. Gornji kapak dobro istežite dižući obrve prema gore, a kažiprstom istovremeno pružajte otpor blago gurajući obrvu na dolje. Držite deset sekundi širom otvorenih očiju pa opustite.

Ponovite vježbu ovaj puta gledajući prema gore i to prema unutarnjem rubu obrva (pazite da se ne mrštite). Zadržite deset sekundi pa opustite.

 

Istu vježbu ponovite najprije dobro istegnuti kapak s obrvama sto vise podignutim (na koje i dalje vršite blagi otpor prstom), a zatim zatvorite kapak čvrsto ga priljubivši uz oko. Važno je da osjetite da se kapak zateže. Držite deset sekundi.

Cijeli set od opisane tri vježbe ponovite dva do tri puta.