Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Celebrity

Kampanja „Ljepota je univerzalan jezik!“

Poznati Hrvati, Bliss studio i Savez Dodir zajedno za popularizaciju znakovnog jezika.

Povodom obilježavanja Međunarodnog dana gluhih 27. rujna najpoznatiji zagrebački Bliss studio za njegu lica i tijela, u suradnji s Hrvatskim savezom gluhoslijepih osoba Dodir te brojni poznati Hrvati predstavljaju kampanju „Ljepota je univerzalan jezik!“. Ambasadori Bliss studija, poznate glumice Marija Škaričić, Iva Mihalić, Ana Maras i Olga Palaković te glumac Duško Modrinić, odjeveni u kolekciju Studija I-GLE, promoviraju i populariziraju važnost znakovnog jezika u medijima i na društvenim mrežama, komunicirajući univerzalne vrijednosti koje označavaju ono najvažnije za sreću i zadovoljstvo pojedinca u svakodnevnom životu i radu.

Bliss i njegovi ambasadori, zajedno sa Savezom Dodirom, putem različitih komunikacijskih kanala podižu svijest i senzibiliziraju javnost za specifične potrebe gluhoslijepih osoba te osvještavaju potrebu za širenjem kulture komuniciranja na svim razinama te time i znakovnog jezika, čime se radi na ostvarenju zajedničkog cilja, osvještavanju i senzibiliziranju šire javnosti za ograničenja i specifične potrebe gluhoslijepih osoba. Cilj kampanje je ukazati  na činjenicu kako je ljepota, kako ona vanjska, ali prije svega unutarnja, prepoznatljiva na svim jezicima.

Stav Jasminke Herceg, vodeće hrvatske stručnjakinje na području kozmetike i vlasnice Bliss studija, jest da gluhoslijepim osobama ne smije biti oduzeta nijedna mogućnost i prilika za kvalitetno uživanje u svakodnevnici: „Gluhoslijepe osobe i osobe s oštećenjem sluha i vida svakodnevno nailaze na probleme u komunikaciji. Ovom kampanjom želimo ukazati na te probleme i na potrebu poznavanja osnova znakovnog jezika kako bi im olakšali komunikaciju. Snaga, ljubav, ruke, ljepota, lice i hvala, kao i “voli svoje lice”, “voli ljepotu”, “voli zdravlje” i “voli svoje tijelo” poruke su koje želimo poslati. Uz engleski, španjolski i talijanski Bliss progovara i znakovnim jezikom te daje i osobama s oštećenjem vida i sluha mogućnost da uživaju u svim čarima koje Bliss nudi, zahvaljujući osoblju educiranom za znakovni jezik. Kroz kampanju znakovnim se jezikom komunicira ljepota koja je za nas univerzalni jezik.“.

U Europi i svijetu gluhosljepoća je prepoznata i priznata kao jedinstveno oštećenje, a gluhoslijepe osobe imaju i ostvaruju razna zakonska prava i povlastice. Nedostatno znanje i razumijevanje gluhosljepoće, u Hrvatskoj još uvijek predstavlja probleme s kojima se suočavaju stručnjaci raznih profila u identifikaciji, dijagnosticiranju i klasifikaciji gluhoslijepih osoba. Također, znakovni jezik je priznat u Hrvatskoj tek ove godine u srpnju.

 

Ne propustite

Drama Queen

Lako je tuđim mlatiti, kažem vam. Prelako. Lako je prebaciti odgovornost na nekog drugog...

Video box 2

Snimljena u čarobnoj prirodi tradicionalne vile u Istri, nova Guliver ljetna kampanja za protagonisticu ima jednu od najljepših Hrvatica.

Trendovi

Kampanja predstavlja važnost stilske različitosti, čime se povlači poveznica između jednojajčanih blizanaca koji na različite načine nose iste komade, čime se još jednom pokazuje...

Događanja

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.