Kérastase otkriva novu vizualnu kampanju

oči, usne, kosa, starenje

Kérastase, vodeći svjetski brand u profesionalnoj luksuznoj njezi kose, otkriva svoju novu kampanju i slogan: “Personalizirana njega za iznimnu kosu”, obilježavajući na taj način renovaciju ikonskog branda, Kérastase potvrđuje svoju posvećenost prepoznavanju različitih potreba kose i vlasišta za koje nudi posebna personalizirana rješenja.

Upravo iz razloga što žene vide svoju kosu kao intimnu ekspresiju svog identiteta, Kérastase je angažirao legendarnog fotografa portreta Petera Lindbergha kako bi svojim znanjem i iskustvom zabilježio ekspresije, koje su novi fokus personalizacije. Kroz njegov objektiv su predstavljene nove heroine branda, svaka od njih uhvaćena u osobnom, ukradenom trenutku vlastite odlučnosti, užitka ili zadovoljstva. Tri snažne žene sa svjetskim angažmanima: aktivistica i supermodel Toni Garrn i Cameron Russell, te poznata fotografkinja, spisateljica i stilistica Margaret Zhang, ilustriraju na koji je način kosa intimna ekspresija osobnog identiteta, otkrivajući različita raspoloženja i emocije.

Toni Garrn kaže: “Kosa se mora njegovati na najposebniji i najzdraviji način. Upravo tako sam ja shvatila ‘izraz personalizirana njega .” te dodaje: “Istinski vjerujem da Kérastase ženama omogućava da imaju zdravu i prekrasnu kosu,stoga sam iskreno uzbuđena radi naše suradnje.” “Mislim da je kosa nastavak nečije osobnosti. ”, izjavljuje Margaret Zhang. “Vaša kosa govori i više o vašoj osobnosti i karakteru od odjeće.”

Novi Kérastase

Vizualna kampanja je početna točka novog imidža branda te je podrška misiji „personalizirane njege“. Kako bi ženama omogućio da imaju prekrasnu i zdravu kosu, Kérastase nastavlja pomicati granice personalizacije:

  • Kroz inovativna i vrlo segmentirana lansiranja novih proizvoda, potpomognuta s ekspertizom naprednih istraživanja, a koja su namijenjena potrebama različitih, sofisticiranih potrošača.
  • Nudeći još osobnije ekskluzivne usluge, uključujući i otvaranja Kérastase Instituta u velikim svjetskim glavnim gradovima, poznatim turističkim odredištima te na ključnim svjetskim aerodromima, unapređenjem online usluga i ponovnom posvećenošću esencijalnoj analizi kose u salonima.
  • Potpuno redizajniranom i odgovornijom ambalažom. Nježnija i elegantnija silueta odražava moderan način života naših klijenata, kao i posvećenost branda odgovornom luksuzu budući da samo pomoću novog pakiranja, Kérastase godišnje sačuva 45 tona plastike.

Personalizirana njega za iznimnu kosu” definira novi standard izvrsnosti koji označava novi pristup luksuzu umjetnosti personalizacije s Kérastase potpisom.

Nove Kérastase heroine

toni-garrn
Toni Garrn je njemački supermodel. Nosila je preko 60 revija poznatih svjetskih dizajnera kao što su Dior, Louis Vuitton, Victoria’s Secret te se pojavljivala u najpoznatijim modnim časopisima: Vogue, Muse, Elle. Predstavljena je na kratkoj listi ikona modne industrije modne agencije models.com.

Zagovornica joge i prirodne medicine, Toni Garrn je također vrlo predana žena. Od lipnja 2014. ona je svjetski ambasador “Because I am a Girl” kampanje koja promovira projekte za poboljšanje mogućnosti edukacije, medicinske njege, planiranja obitelji i prava djevojaka u zemljama koje su u razvitku. Želeći povećati svoj trud i utjecaj, 2016. Toni je pokrenula Toni Garrn Foundation, sa svrhom osposobljavanja djevojaka.

cameron-russell
Aktivistica i supermodel Cameron Russell pojavljivala se na naslovnicama mnogih magazina, od Vogua, preko Harper’s Bazaara do Elle. Model je od 16. godine, a sudjelovala je u reklamnim kamapanjama Prade, Calvin Kleina, Givenchya te je nosila revije Chanela i Victoria’s Secreta.

Amerikanka iz Cambridge-a, 2012. godine je diplomirala ekonomiju i političke znanosti, s pohvalom na sveučilištu Columbia. Zajedno sa Vogue-om, prisustvovala je COP21, summitu Ujedinjenih Naroda s temom klimatskih promjena, na kojem je producirala “Climate Warriors,” seriju intervjua sa 13 žena koje rade stvarne promjene u
cijelome svijetu. Models.com imenovao je Cameron Russell 2015. “Humanitarkom godine” na svojoj godišnjoj dodjeli nagrada: „Model of the Year Awards.“

margaret-zhang
Osnivačica i kreativna direktorica internetske stranice Shinebythree.com, Margaret Zhang je australska fotografkinja, spisateljica i stilistica koja živi u New Yorku. Od svojih digitalnih početaka u modnoj industriji 2009. godine, Margaret je radila sa svjetski poznatim luksuznim brandovima u stvaranju sadržaja te im je nudila svoje konzultantske usluge, a istovremeno je završavala svoj put prema diplomi pravnice na sveučilištu u Sydney-u.

Uvrštena je na Forbesovu listu: „Asia’s 30Under30“ i TimeOut-ovu listu: „ 40Under40“, a njen rad je bio prepoznat kao kreator internacionalne modne industrije od strane „Business of Fashion BoF500 Indeks“ i Elle-ove godišnje nagrade: „Best Digital Influencer of The Year Award.“