Kraljevska dijeta – izgledajte kao Kate

Otkako je postala djevojka princa Williama, a zatim i njegova supruga, javnost zanima sve o ovoj djevojci – od porijekla, stila, obrazovanja, kako i kada trenira, što jede.

Javnosti je poznato da je ova dama visoka 174 centimetara, a teška 56 kilograma i na liniji joj zavide mnoge žene širom svijeta.

Osim sportovima na otvorenom i u bazenu, Kate se rekreira i u teretani. U svojoj kraljevskoj rezidenciji u Londonu ima pravu, potpuno opremljenu teretanu u kojoj vježba barem sat dnevno.

Dekada Dukanove dijete

Dukanovu dijetu je razvio francuski nutricionist i liječnik Pierre Dukan prije desetak godina i odonda je veoma popularna. Po nekim statistikama čak 1,5 milijuna žena u Francuskoj održava svoju liniju uz pomoć ove dijete.

Dijeta se bazira na konzumiranju visokoproteinskih namirnica, a svi ugljikohidrati su rigorozno ograničeni – uključujući voće, škrobno povrće, mahunarke i integralne žitarice. Naglasak prehrane je na uzimanju proteina iz izvora siromašnih masnoćama kao što su riba, mesa i mliječnih proizvoda s malo masnoća.

Četiri faze dijete

1. Prva faza traje od jednog do deset dana ovisno koliko želite izgubiti na težini. Oni koji su na dijeti mogu očekivati da izgube između 3,5 do 5 kg u prvih 5 dana. Za vrijeme ove faze, konzumira se jedino proteinska hrana, eventualno s dodacima koji ne sadrže masnoće ni ugljikohidrate. To su uglavnom začini kao što su ocat, senf, sol, prirodni biljni začini… Od pića konzumiraju se sva ona koja ne sadrže kalorije uključujući vodu, kavu, čaj i dijetalna pića. U tijeku ove faze dolazi do pojave lošeg daha i suhih usta pa se savjetuje konzumiranje što više vode.

2. U prehranu se uvodi povrće. Smjenjuju se dani kada se jedu samo proteinski obroci s danima kada možete dodati povrće. Vrste povrća pogodnog za ovu fazu su one koje ne sadrže škrob, kao što su zelena salata, špinat, celer, krastavac, rajčica… Povrće se može jesti sirovo, na pari ili u juhi i kao varivo.

Ova se faza traje koliko god želite dok ne postignete željenu težina. Obično se gubi oko 1 kilogram tjedno.

3. Ovo je faza održavanja rezultata koje ste postigli. Nastavit ćete bazirati dijetu na proteinima i povrću, ali su dozvoljene još neke "sitnice": porcija voća i 2 kriške integralnog kruha dnevno. Kao dodatak – dozvoljena je jedna ekstra porcija koja sadrži ugljikohidrate (ali jednom tjedno), a to može biti tjestenina ili riža. U ovoj fazi također je dozvoljen obrok koji sadrži stvari koje volite, a koji se poslije nekoliko tjedana faze 3 može da se jesti i dva puta tjedno.

4. Ovo je posljednja faza dijete gdje se polako vraćate na konzumiranje svega što volite jesti, ali poštujući pravila iz faze tri . Također, savjetuje se da se bar jednom tjedno jedu samo proteini kao u prvoj fazi.

Preporučena hrana

Nemasna teletina, nemasna šunka, zečetina, teletina, pileća prsa, pileće bijelo meso, puretina, riba, plodovi mora, nemasni jogurt, nemasni sir, obrano mlijeko, bjelanjak, tofu sir, seitan, zeleno povrće, luk, bilje i začini, senf, kečap, mekinje, kava, čaj, dijetni napici, umjetni zaslađivači, žvake bez šećera.

Neke od recepata pogledajte ovdje.

Javno.hr