Krenite odmah! Vježbe protiv celulita

People photo created by prostooleh - www.freepik.com

Vježbe protiv celulita zahtijevaju umjereni, ali produljeni napor. Preporučuje se hodanje i vožnja biciklom.

Za žene koje sjede

1. Stanite uspravno, stopala razmaknite otprilike za širinu ramena (prstiju okrenutih prema van), ruke prekrižite na prsima, a dlanove naslonite na ramena. Spuštajte se u čučanj koliko možete savijajući koljena prema van, a potom se sporo podižite. Izvodite 3 niza od 10 ili 12 čučnjeva.

2. Kleknite i oslonite se na podlaktice. List i bedro zatvaraju pravi kut, glava je ispružena u ravnini leđa, noge su spojene. Podignite jednu nogu od poda, ispružite je i podignite uvis koliko možete. Vratite se u početni položaj. Ponovite 3 puta po 10 ili 12 vježbi svakom nogom.

3. Lezite na bok, savinite lakat i glavu naslonite na ruku. Dlanom druge ruke oslonite se na tlo ispred prsnog koša. Nogu koja je na podu malo savinite. Drugu nogu ispružite pa ju podižite ispuštajte ne dotičući nogu koja je na podu. Izvodite 2 niza od 15 vježbi svakom nogom.

4. Lezite na bok, blago savinite lakat, glavu naslonite na ruku. Ispružite nogu koja je na podu tako da stopalo s nogom čini pravi kut. Drugu nogu savinite tako da stopalo bude položeno na pod ispred koljena ispružene noge. Podignite s poda ispruženu nogu i podižite je uvis. Vratite se u početni položaj. Ponovite 2 puta po 15 vježbi svakom nogom.

Za žene koje se kreću

1. Stanite uspravno držeći u rukama štap. Noge su sasvim ispružene i ravne, prsti nogu približeni, a pete malo raširene prema van. Držeći leđa ravno, savijajte se u struku dok štapom ne dodirnete pod. Vratite se u početni položaj, uspravnih leđa i spuštenih ruku. Ponovite 2 puta po 12 vježbi.

2. Stanite uspravno, ruke ispružite niz bokove. U svakoj ruci držite bocu od pola litre napunjenu vodom. Noge su skupljene. Iskoračite jednom nogom i savinite koljeno tako da list i bedro zatvaraju kut od 90 stupnjeva. Spustite se da koljenom druge noge dotaknete pod. Vratite se u početni položaj. Ponovite 3 puta po 10 iskoraka (5 svakom nogom).

Ordinacija.hr