Krpa.hr na Fashion.hr Industriji

Modna online zajednica Krpa.hr je u samo sedam mjeseci postojanja okupila više od 400 školovanih i samoukih dizajnera odjeće, modnih dodataka i nakita, vizažista, frizera i modela, kojima služi kao online portfolio.

Otvaranjem vlastitog profila svatko iz navedene kategorije ima mogućnost besplatno dobiti vlastitu web adresu, komunicirati s ostalim članovima i potencijalnim kupcima kojima svoj rad predstavlja putem foto i video galerija.

Čitatelj na Krpi dobiva presjek rada mladih domaćih dizajnera, priliku da se počasti unikatnim komadima odjeće i nakita, a tu su i Street Style rubrika, Krpa TV i Novosti koje se sadržajno razlikuju od ostalih sličnih portala.

Krpa.hr je svoj koncept rada ali i dizajnere koje okuplja, predstavila na nedavno održanom sajmu Fashion.hr Industrija, prezentirajući radove 19 mladih i talentiranih dizajnera odjeće i modnih dodataka (nakit i torbe).

"Krpa štand na Fashion.hr Industriji poslužio je i kao mjesto susreta mladih dizajnera odjeće, torbi i modnih dodataka, te je s događanja svatko otišao bogatiji za 20-ak novih prijateljstva. Na Krpa štandu osjećao se pravi timski duh i pozitivno ozračje koje su prepoznali posjetitelji i tako najviše vremena proveli upravo kod nas", rekao je Filip Šardi, osnivač Krpe, koji nam je ispričao nešto više o samom projektu.

Kako je prošlo prvo izlaganje Krpe na hrvatskom sajmu mode?

Filip Šardi: Krpu smo već predstavili na Danu D u lipnju i ovog je puta bilo interesantno vidjeti kako drugi tip publike reagira na mlade dizajnere. Krpin štand na Industriji bio je jedan od najposjećenijih zbog prihvatljivih cijena, raznolikosti i činjenice kako potencijalni kupci umjesto s hostesama mogu pričati sa samim dizajnerima i napraviti narudžbe krojene po željama kupaca. Vrlo smo zadovoljni!

Koliko je mladim dizajnerima značilo prisustvo na Krpa.hr štandu?

Filip Šardi: Dizajneri koji su izlagali u sklopu Krpa štanda generalno su svi zadovoljni. Složili su se kako im je Krpa pomogla oko dodatne promocije koju samostalno vjerojatno ne bi uspjeli financirati. Primjerice, gubART su dobile ponudu o stalnoj suradnji s jednom concept trgovinom iz Zadra a mediji su pokazali veliki interes za novim imenima s kojima se upravo odrađuju razni medijski intervjui.

Čiji biti uspjeh vezan uz izlaganje na Fashion.hr Industrije posebno istaknuli?

Filip Šardi: Najuspješnije su bile dizajnerice torbi .naLA, Kornelija Herman i Mary Bo Bags koje su zatrpane narudžbama s Industrije. Kornelija Herman je nekoliko sati prije zatvaranja sajma ostala prazne police i bez ijedne vizitke. To je bio najveći pojedinačni uspjeh!

Na Krpa.hr štandu koji je za vrijeme sva tri dana trajanja bio najposjećeniji štand ovog sajma mode izlagali su Irena Vučinić, Little Wonder, Nohaa, Dott, .naLA torbice, Kornelija Herman, Pinkeye's Twisted Jewelry, Nakit Mrvoš, Lolina kućna manufaktura, Yo Soy Juanita, Manuela Lovrenčić za EYOS, gubART, Mary Bo Bags, Ines Palašek, Vedrana Mastela, themeBAGS, MoMa modna maca, Chic art i Ivana Valdec.

Zavirite u modne fantazije mladih dizajnera!