Legendarni Kiehl’s Since 1851 u Hrvatskoj otvara prva vrata u regiji

Legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose Kiehl’s Since 1851, stigao je na regionalno tržište otvorivši prvu prodavaonicu u Arena centru u Zagrebu. Prva Kiehl’s prodavaonica u Zagrebu i regiji, a 54. u svijetu, lokalnoj će zajednici donijeti dašak originalne njujorške ljekarne u prodajnom prostoru veličine 50m2, njegujući svoje klasično naslijeđe dugo čak 164 godine. U Kiehl’s-u je od samih početaka sve podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama, počevši od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana.

Kiehl’s Since 1851  i u Zagrebu ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u 53 zemlje širom svijeta kroz 150 samostalnih prodavaonica te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’s-ovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca. Kiehl’s vjeruje da svatko može imati zdraviju kožu koja izgleda mlađe te jamče da uz ove iznimno učinkovite i visoko kvalitetne proizvode koža može izgledati zdravije u roku od 28 dana jer formulacije proizvoda osiguravaju visoku razinu kvalitete njege kože još od 1851., a izrađuju se u skladu s farmaceutskom tradicijom i znanstvenim spoznajama.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati Kiehl’sova inicijativa „isprobajte prije kupnje”, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca, čime se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost.

 Kiehls’s

„Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže iznimne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno visoka razina usluge ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša je misija usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative već se godinama provode s iznimnim uspjehom,” izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’s-ova glavna direktorica za svjetska tržišta.

Kiehl’s je postao dio Grupe L’Oreal u 2000. godini te je nastavio svoj globalni uspjeh. Zahvaljujući jedinstvenom poslovnom modelu i usluzi u svojim trgovinama, utjelovljujući najbolje prakse selektivnih kanala prodaje, njujorški brend bilježi čvrsti rast iz godine u godinu. Otvorenjem prvog Kiehl’s dućana u regiji Luksuzna divizija L’Oreala ADRIA uvodi još jedan novi brend na tržište kojim obogaćuje portfelj svojih luksuznih brendova, ali i otvara nova radna mjesta. Time se Kiehl’s pridružio internacionalnim brendovima L’Orealove Luksuzne divizije koji utjelovljuju sve odlike elegancije i profinjenosti u tri glavna specijalizirana područja: njega kože, make-up i parfemi. L’Oréal Luxe proizvodi dostupni su u svim selektivnim kanalima prodaje te »travel retail« kanalima, a L’Orealova luksuzna divizija u Hrvatskoj je zastupljena kroz 9 brendova, uključujući Kiehl’s.