Magnezijev klorid – dragocjeni mineralni spoj

Tjeskoba, slabost, depresija, poremećaji menstruacije, glavobolja, gubitak apetita, mučnina i nesanica općeniti su rani simptomi manjka magnezija u tijelu. Veći nedostatak tog minerala najviše se očituje u radu mišića, pa se tako pojavljuju grčevi i tremori u nogama i mišićima lica. Nervoza i zatvor stolice također mogu biti znakovi da ne unosimo dovoljno magnezija. Nedostatak magnezija primjerice, može dovesti i do češćih aritmija.

Nova istraživanja pokazuju kako je adekvatan status magnezija važan i za prevenciju metaboličkog sindroma jer deficit magnezija može utjecati na pojavu inzulinske rezistencije te poremetiti vrijednosti triglicerida i glukoze, upozorava nutricionistica Mirja Jošić za 24sata.hr.

Novija američka istraživanja pokazala su kako je nedostatak magnezija česta pojava u općoj populaciji. Ne jedemo dovoljno tamnozelenog lisnatog povrća, bogatog magnezijem, a trošimo previše prerađenih i rafiniranih žitarica. Orašasti plodovi i sjemenke te neprocesirane žitarice navode se kao dobar izvor magnezija. Manje količine magnezija mogu se naći i u mahunarkama, voću, ribi i mesu. Magnezij je elektrolit, pa se gubi iz tijela i znojenjem kod većih fizičkih napora, ali i kod stresa.

Također, na loš status magnezija mogu utjecati i određene bolesti, poput alkoholizma, loše kontroliranog dijabetesa, zatim bolesti malapsorpcije, poput Crohnove bolesti, bubrežne bolesti, a manjak mogu uzrokovati i neki sintetski lijekovi, kao i preparati koji sadrže željezo . Da bismo unijeli dovoljne količine magnezija trebamo se hraniti zdravo.

Naši preci su lako mogli naknaditi potrebe za magnezijem. Sadašnje voće i povrće ima čak 5 puta manje magnezija nego prije nekoliko desetljeća. Ako su naši preci dnevno pojeli tri jabuke, mi trebamo pojesti 15 jabuka da bi unijeli istu količinu magnezija. Suvremeni čovjek je u ogromnom deficitu magnezija, ali se to ne spominje, uglavnom se propagira kalcij i samo kalcij.

screenshot-2016-08-30-20-33-19

Suvremena proizvodnja hrane pomoću umjetnog gnojiva, a u novije vrijeme i kisele kiše, smanjuju količinu magnezij u hrani. Suvremena prerada hrane rafiniranjem preotela nam je i ono malo magnezija što je biljka uspjela unijeti u plod. Suvremeni način života pun je stresnih situacija koje troše magnezij iz organizma. Kad sve zbrojimo primjećujemo veliki deficit magnezija u organizmu. Ako smo znatno “ispražnjeni” i nedostaje nam magnezij, najlakši način da se organizam popuni je transdermalne terapija (unos magnezija putem kože www.benatur.eu).

  • Nedostatak magnezija može biti jedan od uzroka kroničnog umora, kao i anksioznosti, tjeskobe, depresije te napadaja astme povezanih s tim stanjima, pa čak i kod Parkinsonove bolesti.
  • Magnezij poboljšava djelovanje inzulina, pa je koristan u prevenciji dijabetesa tipa 2, kao i kod ljudi koji već boluju od te bolesti
  • Nekoliko znanstvenih studija pokazalo je da magnezij uspješno smanjuje krvni tlak kod ljudi koje pate od blage i umjerene hipertenzije.
  • Magnezij je četvrti mineral po zastupljenosti u ljudskom tijelu, a oko 50 posto ukupnog magnezija nalazi se u kostima. Taj mineral utječe na apsorpciju kalcija, odnosno s kalcijem vrlo je važan za očuvanje čvrstoće kostiju.
  • Magnezij opušta crijeva i čini stolicu mekšom, dok previše kalcija može prouzrokovati zatvor. Čaša mineralne vode s magnezijem može biti vrlo korisna za redovitu probavu, no ne pretjerujte – višak magnezija u organizmu može izazvati proljev.

Magnezijev klorid su mnogi zdravstveni djelatnici prepoznali kao “glavni magnezijev spoj” i za prehrambenu i za lokalnu primjenu zbog njegove potentnosti i učinkovitosti. Magnezij je nedvojbeno terapijski pogodan za ljudsko tijelo ali puno toga je ostalo neizrečeno o vrstama i kvaliteti različitih oblika magnezija. Ne donose sve vrste magnezija iste (prepoznatljive) koristi. Poput ostalih minerala s prehrambenom vrijednošću, magnezij se pojavljuje u prirodi u raznim anorganskim i organskim oblicima. Svaki od tih oblika ima promjenjive stupnjeve učinkovitosti u ljudskoj biokemiji.

U obliku dodatka prehrani, magnezijev oksid, najčešći oblik magnezija u slobodnoj prodaji, pokazao se da ima vrlo nisku razinu apsorpcije, čak i do samo 4%.

Ostali oblici magnezija, posebno prirodno dostupan magnezijev klorid, pokazali su da postižu puno veću biodostupnost.

Odabir lako topivog oblika magnezija donosi visoku potentnost i mnoge dobrobiti za zdravlje. Magnezijev klorid je posebno preporučljiv za brzodjelujuću terapijsku upotrebu. Jedan posebno siguran i prirodan oblik je sada dostupan u obliku čistog magnezijevog ulja, gdje su dobivena iz netaknutih morskih dubina i testirani na čistoću od zagađivača.

Predstavljamo: BE NATUR MAGNEZIJEV KLORID

(Hexahydrat MgCl2 – 6H2O) farmaceutske čistoće u tekućem obliku zadovoljava najviše standarde. Be Natur magnezijev klorid možete koristiti na dva načina:

  • oralno kao dodatak prehrani dodati u juhe, sokove i šejkove – tako se apsorbira do 40% magnezija
  • našpricati na kožu u predjelu pazuha trbuha i stopala ili na bolna mjesta i dobro utrljati da se upije – tako se apsorbira do 70% magnezija

Visoki postotak apsorpcije u odnosu na druge preparate od magnezij oksida gdje je apsorpcija 4% daju za pravo da Be Natur Magnezijev Klorid bude vaš prvi izbor.

Samo najbolje od prirode Be Natur.

Više informacija i narudžbe www.benatur.eu