Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Marry me!

Za rođendan She.hr-a poklanjamo novi Lanvin parfem. Vi samo recite – DA!

Priča je ljubavna. Dogodio se susret, romantičan, radostan, uzbudljiv, vječan…

Dizajner Alber Elbaz za modnu kuću Lanvin kreirao je modernu ljubavnu priču kolekcijama vjenčanica i parfema u želji da stvori – ljubav.

Odjećom koja oduzima dah Elbaz donosi sreću i zadovoljstvo, a njegov dizajn veseli žene. Godine 2008. lansirao je bijelu kolekciju haljina za moderne mladenke. Namijenjena je ženama koje se ne osjećaju kao Pepeljuge, već tko zna, ovo im je možda čak i treće vjenčanje u životu. 🙂

Lanvinova mladenka odjevena je u raskošne tkanine, ali isto tako može nositi i bijeli T-shirt s ilustracijom novopečenog vjenčanog para, koju je skicirao sam Elbaz. Haljine su prelijepe – pješčanih boja, prepune svilenih traka i volana od kaza, a govore priču o nepretencioznoj mladenki koja voli sebe i ima stila.



Njen je miris njena emocija


Ipak, ljubav ne bi bila potpuno objašnjena da nije stvoren 'Marry me' – parfem koji svojim mirisnim notama opisuje ljubav u svim njenim nijansama. Ali, da priču ne bismo započeli od kraja – mirisna povijest Lanvina ide ovako… U početku je nastao 'Arpege', točnije – 1927. godine Jenne Lanvin je kćerki Marie Blanche za rođendan željela pokloniti najljepši miris na svijetu – Arpege, koji je i dan-danas ostao simboličan.

Godine 2002. dolazi do promjena. Lanvin stvara sličan, a opet drugačiji  'stari' parfem – 'Eclat d'Arpege', koji oduševljava svježinom. Bočica je okrunjena poklopcem na kojem se nalazi bijeli dijamant te je krase dva metalna prstena – simbol zaljubljenih, majke i djeteta, muškarca i žene.

S vremenom žena postaje sve modernija, dapače elegantna, mlada, zaigrana i romantična a u tome je slijedi i Lanvin. Novi parfem imena 'Jeanne Lanvin' nastaje 2008. godine. Oblikom podsjeća na  zanosnu staklenu haljinu s drapiranom stolom od tila i simbolizira savršeni spoj mode i mirisa.



Dvije godine kasnije priča se nastavlja – Jeanne je odrasla i upoznala ljubav. Stvoren je 'Marry me'. To je parfem za dinamičnu i neovisnu zaljubljenu ženu. Njen je miris njena emocija, stanje njena uma.

Ljubavne note parfema 'Marry me' pišu različiti cvjetovi poput magnolije, ruže i frezije. Duboko u njegovoj srži nalaze se voćni tonovi gorke naranče, bijele breskve, cedra i mošusa. Kako bi ljubav bila dovedena do krajnjih granica ljepote, dizajn bočice odraz je visoke mode – elegantan i sofisticiran. S mašnom oko vrata i srebrnim poklopcem povezuju novi miris i esenciju mode.


'Marry me' na kutiji je ispisano nestašnim rukopisom, kao kad muškarac ženi želi pomalo nesigurno, a opet gorljivo želi reći da je voli. Ekskluzivna promocija ovog parfema održat će se na Danima vjenčanja od 1.do 3. listopada u paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma.

'Marry me' je moderna i zabavna ljubavna priča koju osjećamo stalno. Parfem kojem moramo reći – DA!



OSVOJI ZAVODLJIV I NESTAŠAN PARFEM – Marry Me!
Povodom 2. rođendana She.hr-a, Everet Zagreb i She.hr poklanjaju vam 5 parfema "Marry Me" by Lanvin.

Ako želite zavesti i biti zavedeni parfemom "Marry Me" by Lanvin, pošaljite nam mail s točnim odgovorom na adresu [email protected] s naslovom MARRY_ME2, te navedite svoje ime i prezime, korisničko ime i broj mobitela, kao i odgovor na naše pitanje, i ovaj "miris emocije" možda postane vaš!

Koje godine je nastao "Arpage" prvi parfem iz Lanvina?

Vaše prijave  primamo do 8. prosinca, nakon čega ćemo objaviti i dobitnike!

Vaš She.hr

Drage naše,
dobitnice parfema "Marry me"su: Katja Gortan, Sanja Filipović, Valentina Jurakić, Sandra Bošnjak i Ivanka Grbeša.
Čestitamo! Informaciju o preuzimanju poklona primiti će na mail.
Vaš She.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Seks i osjećaji

Seksi žena je samouvjerenija, odlučna te lakše dolazi to postavljenih ciljeva.

Moj dom

Kako bi se riješili neugodnih mirisa ili ih barem ublažili pokušajte s nekoliko jednostavnih trikova koji doista djeluju.

Fashion report

Nova Alduk Bridal '24 kampanja, vizuali koji izvrsno korespondiraju s trenutnim modnim tokovima te unose svježinu na repetativno domaće tržište, odiše high fashion estetikom...

Beauty report

Mekano, čisto, autentično i naprosto „hyggelig“ – tako miriše s.Oliver SO PURE.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.