Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zdravstveni karton

Moja prva mamografija – rezultati

Uspješno završena još jedna turneja mobilnim mamografom.

Nedavno obrađeni rezultati trećeg izdanja akcije Moja prva mamografija, koju organizira Avon Hrvatska u suradnji sa Zavodom za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar te udrugom Europa Donna Hrvatska, iznova su ukazali na neospornu važnost redovitih mamografskih pregleda te tako i na uspjeh zadanih ciljeva organizatora.

Tijekom turneje koja je započela u Puli te u sljedećih tjedan dana posjetila Rovinj, Buje, Rijeku, Ogulin i Karlovac, pregledane su 304 žene. Od ukupnog broja žena na ovogodišnjoj turneji za njih 129 (42%) bila je to prva mamografija. Analizom nalaza utvrđeno je kako 272 žene (89,5%) imaju uredan nalaz mamografije, dok 32 žene (10,5%) trebaju učiniti dodatnu obradu. Najveći broj prvih mamografija zabilježen je u Rijeci, čak 56,9%.

Mamografski pregled bilježi promjene na dojci prosječno dvije godine prije pojave prvih simptoma ili opipljive kvržice. Zato je, uz rano otkrivanje raka dojke, stvaranje navike redovitog mamografskog snimanja kod žena bilo ključno polazište projekta.

"Vjerujem da je turneja "Moja prva mamografija" uspjela kod žena potaknuti svijest o važnosti samopregleda, redovitih mamografskih pregleda i općenito brige o zdravlju jer je rak dojke izlječiv ukoliko se otkrije pravovremeno pa redoviti pregledi mogu spasiti život", poručila je Barbara Kolar, ambasadorica Avona Hrvatska.

"Još jednu turneju mobilnim mamografom smo, zahvaljujući uspješnoj suradnji sa Zavodom za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar te iznimno dragocjenoj podršci dobrovoljnih udruga Europe Donne Hrvatska, uspješno priveli kraju. Veliki odaziv žena koje su prepoznale nužnost brige o svom zdravlju predstavlja snažan motiv za naš daljnji rad u borbi protiv raka dojke", rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

U izdanjima akcije Moje prve mamografije iz 2008. i 2009. godine, u gradovima sjeverozapadne Hrvatske i Dalmacije, pregledano je ukupno 1506 žena u dobi između 40 i 49 godina.
Avon je osnovao fond za borbu protiv raka dojke još 1992. godine, a danas je više od 50 zemalja u svijetu aktivno uključenih u Avonovu borbu protiv ove bolesti. Za istraživanje i borbu protiv ove opake bolesti Avon je na globalnoj razini donirao više od 725 milijuna dolara. Prodajom proizvoda iz linije Breast Cancer, označenih vrpcom ružičaste boje, Avon Hrvatska prikupio je svojim dosadašnjim radom više od 1,7 milijuna kuna za borbu protiv raka dojke.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Beauty report

Već pri prvom nanošenju koža izgleda osvježeno i odmorno, a poslije samo sedam dana redovnog korištenja dosadni i uporni podočnjaci blijede.

Beauty report

Svaka žena zaslužuje osjećati se izuzetnom, jer to i jest.

Beauty report

Otkrijte svoju unutrašnju vatru uz zadivljujući blend novih Avonovih mirisa za nju i njega – „Attraction Awaken“.

Zdravstveni karton

One su žene, hrabre, jake i spremne ispričati svoju priču. Onu koju uvijek treba iznova ponavljati - mamografija može spasiti život!

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.