Mršavite uz jabuke

zena jede zelene jabuke_lid
Voće je zdravo, a jabuke imaju posebna svojstva jer ne samo da nas štite od bolesti, već pomažu i u mršavljenju. Redovito jedenje kraljice voća jedan je od najučinkovitijih prirodnih načina za sagorijevanje kalorija. Jabuka prije vježbanja daje energiju, a tri jabuke dnevno mogu ubrzati gubljenje kilograma.

Istraživači iz Sveučilišta iz Rio de Janeira zaključili su da žene koje dnevno jedu tri male jabuke u kombinaciji s niskokaloričnom prehranom, izgube više kilograma nego žene koje uopće ne jedu ovo voće. Jabuke su odličan zalogaj prije svakog obroka, a mogu se i uključiti u obrok.

Donosimo vam šest blagodati ovog voća koje pomažu kod mršavljenja.

1. Malo kalorija

Jedna jabuka sadrži 65 do 70 kalorija. Nezdrave grickalice zamijenite jabukama, a dobra strana je da ih možete jesti u velikim količinama bez straha da ćete se udebljati. Ukoliko ne možete jesti toliko jabuka, jedite banane, mrkve i krastavce.



2. Vlakna

Vlakna, kojima je bogato voće i povrće, ubrzavaju osjećaj sitosti i na taj način sprječavaju unošenje suvišnih kalorija. Jabuka je bogata pektinom, vlaknom koje pridonosi zdravlju probave. U želucu se vlakna šire što ostavlja manje mjesta za drugu hranu i pomaže da se dulje vrijeme osjećamo siti.

3. Vitamini

Hrana bogata antioksidansima, vitaminima i mineralima pridonosi zdravlju i vitalnosti i pruža energiju za cijeli dan, što pomaže u sagorijevanju suvišnih kalorija i ubrzava gubljenje kilograma.



4. Voda

Žudnja za hranom i pretjerana glad često su znak dehidracije organizma, a jedenje jabuka povećava unos vode. Konzumacija dovoljne količine vode organizmu pruža više energije i ubrzava metabolizam.

5. Siromašne natrijem

Jabuke su odlične za detoksikaciju organizma. Siromašne su natrijem, što pomaže u eliminaciji suvišne tekućine iz organizma, ali i sprječava zadržavanje suvišne tekućine koja izaziva nadutost.



6. Niski glikemijski indeks

Jabuke sadrže vrlo malo masti i imaju glikemijski indeks 35, na ljestvici od 0 do 100. Namirnice s visokim glikemijskim indeksom povećavaju razinu šećera u krvi, što uzrokuje da tijelo proizvodi inzulin, a to dovodi do jačeg osjećaja gladi.