Mršavljenje nakon četrdesete?

Metabolizam se usporava s godinama. Stručnjaci tvrde kako nam je, u srednjim 40-ima, dnevno potrebno 200 kalorija manje. Sve je teže i teže gubiti kilograme. To objašnjava zašto se neke osobe iznenada udebljaju, kilogrami se počinju lakše nagomilati, a teže trošiti.

Zahvaljujući uspavanom metabolizmu, osobe starije od 40 godina dnevno gube 300 kalorija manje nego dok su bile u dvadesetima. Tada hormonalne promjene utječu na odlaganje i potrošnju masnog tkiva – više se masnoća smješta oko trbuha, a manje oko bokova. Čak i ako se ne udebljate, velike su šanse kako vam se vaše “novo” tijelo neće sviđati.

Kako i u zrelim godinama zadržati mladoliku figuru?

Donosimo nekoliko savjeta:

Jedite redovito i umjereno

Koncentrirajte se na manje masne mliječne proizvode, cjelovite žitarice i nemasne proteine. Probajte kombinirati ugljikohidrate s proteinima kako biste dulje ostali siti. Primjerice, idealna kombinacija za međuobrok može biti light jogurt s komadima voća.

Pripazite na vrijeme obroka

Prevelik broj žena preskače obroke ujutro ili jede u kasnim satima. Doručak probajte obaviti do 9 sati, ručak do 13:30, a večeru između 18 i 19:30. Naravno, ako ste gladni dozvoljeni su međuobroci. Tako ćete način tijelu osigurati potrebno vrijeme za probavljanje i potrošnju kalorija koje ste pojeli.

Oprezno s ugljikohidratima

Za večeru nije preporučljivo jesti tjesteninu, kruh, rižu ili krumpire. Ovakvu si večeru iznimno priuštite jednom do dva put tjedno.

Smanjite obroke – pogotovo one koje jedete u restoranima

Obroci u restoranima često odgovaraju puno većim osobama, nego ženi prosječne visine i kilaže. Vizualno podijelite obrok na dva dijela i pojedite samo jednu porciju.

Pijte puno tekućine

Ljudi često žeđ zamijene za glad. Sljedeći put kad osjetite želju za slatkim, prvo popijte čašu vode. Ako i nakon 15 minuta osjećate glad, onda pojedite manji obrok.

Spavajte

Jedna od najčešćih pogrešaka kod ljudi koji pokušavaju smršaviti je manjak sna. Rade do kasno, bude se rano da bi pripremili ručak za taj dan da je spreman kada se vrate kući s posla. Ljudima u 40-ima nedostaje kvalitetan san.

Kombiniraj različite vrste vježbanja

Ponekad nije bitno koliko se trudite vježbati, nego koliko pametno izvodite vježbe. Jedna uobičajena pogreška ljudi u svojim 40-im je da ponavljaju iste vježbe iznova i iznova. Ne samo da će im to postati dosadno, već to također može smanjiti potrošnju kalorija.

Kako biste kvalitetnije odrađivali svoj trening kombinirajte i izmjenjujte različite vježbe svaka 2-3 tjedna. Također je važno držati se velikih mišićnih skupina kako bi sagorijevala više kalorija u tom procesu.

„Magic Well nudi kružni trening naizmjeničnih vježbi snage i izdržljivosti, nakon čega slijedi opuštanje i istezanje, koncipiran je na tako da traje svega 30 minuta, a minimalno tri puta tjedno dovoljno je za postizanje zadanih ciljeva. Jednostavne sprave s hidrauličkim otpornicima dopuštaju da kretnje budu lagane i kontinuirane, a rezultat je trening snage kojim smanjujemo bolove u mišićima i mogućnost ozljeda“, kažu nam iz Magic Well fitness studija Malešnica i Magic Well Savica.

Više o njima na LINKU.