Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Knjige i glazba

Naučimo nešto o kriznoj komunikaciji

Predstavljen udžbenik o kriznoj komunikaciji iz kojeg će učiti studenti, praktičari, menadžeri i političari.

Svaka je organizacija ranjiva u krizi. Većina njih ima unaprijed pripremljene evakuacijske i slične planove u kojima su precizno razrađene različite procedure za lakše suočavanje s ozbiljnim kriznim situacijama. Istodobno vrlo malo organizacija ima komunikacijski plan za krizu. Pomno smišljen strateški pristup kriznom komuniciranju u organizacijama iznimno je rijedak. Zbog toga menadžment mnogih organizacija u kriz­nim situacijama vjerojatno ne bi mogao ponuditi medijima jasne odgovore na njihova mnogobrojna pitanja.

Mnoge su organizacije sklone podcijeniti krizne situacije i od svojih glasnogovornika zatražiti da ih relativiziraju ili čak da predstavnike medija i druge dionike zadrže na sigurnoj udaljenosti. Glasnogovornici se stoga često ponašaju kao nekadašnji irački ministar informiranja Muhammed Saeed al-Sahhaf, poznatiji kao Komični Ali, koji je 2003. godine, u vrijeme invazije na Irak doslovce okružen američkim trupama, i dalje tvrdio da će Saddam Hussein sigurno pobijediti u ratu.

Ova će vam knjiga pomoći da se pripremite baš za svaku vrstu krize s kojom se može suočiti vaša organizacija. Kad je pročitate, znat ćete što i kada treba učiniti. Shvatit ćete da kriza nije samo izolirani događaj već proces koji se sastoji od više faza. Iznesene su mnogobrojne zanimljive teorije o tome zašto su potrebne određene aktivnosti i koje je komunikacijske ciljeve potrebno postaviti tijekom kriznih situacija. Zasigurno nećete zaboraviti strategije koje su vam na raspolaganju i uvijek ćete imati na umu spoznaju da za komunikacijskog stručnjaka kriza nikad ne završava.

Postkrizna faza o kojoj se ovdje također govori iznimno je važna za cjelokupan krizni ciklus. Shvatit ćete da je krizno komuniciranje samo srce cjelokupne komunikacijske profesije. Budete li uspješno komunicirali tijekom krize, dokazat ćete da ste pravi komunikacijski stručnjak. Zato je pomno čitajte!

Riječi su to iz predgovora nove knjige „Menadžment kriznog komuniciranja“ doc. dr. sc. Damira Juge, dekana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment koje je napisao prof. dr. sc. Betteke van Ruler, sa Sveučilišta u Amsterdamu.

[box style=”0″]

Čovjek uči dok je živ! Jednoj čitateljici darujemo vu knjigu. Što trebate?

  • U komentare ispod objavljenoga članka, na našem webu, napišite #kriznokomuniciranje
  • Lajkajte naš profil na Facebooku, ako već niste.
  • Pratite i naš instagram profil, ako ga još ne pratite.

Prijave primamo do 3. studenoga, točno u podne.

Pokloni će biti poslani samo na adrese u Hrvatskoj. Random.org bira, a dobitnici nakon objave svoje podatke s brojem telefona dostavljaju u inbox na našem Facebooku. Dobitnici će biti objavljeni u sklopu ovoga članka te dodani kao komentar na Facebook objavi.

Možete se prijaviti samo jednom!

Dobitnica: Rajka Kovačević

[/box]

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.