Nit koja spaja karakter s modnim izričajem

Napraviti dobro kampanju nikad nije lako. Marketinški menadžeri, PR stručnjaci te svi oni koji distribuiraju proizvode ili usluge na tržište, pokušavaju odgonetnuti što je to što utječe na kupca, odnosno na njegovu odluku o kupovini određenog branda.

Međutim, često se pitamo što to znači “biti drukčiji” i koliko drukčiji trebamo biti.

Fashion&Twins-Fall16-8

Tako je poznatiji multibrand concept store, Fashion&Friends, donosi novu zanimljivu kampanju za jesen 2016. kreativnog naziva ‘Fashion Twins’. Ovoga puta, Fashion&Friends bira kontrastne elemente povezane na jedinstven način, dok glavnu ulogu u kampanji imaju blizanci koji na originalan način nose ključne komade različitih brandova koji se nalaze pod okriljem Fashion&Friends storea. Fora, ma koliko god da ste isti – različiti ste!

Fashion&Twins-Fall16-2

Kampanja predstavlja važnost stilske različitosti, čime se povlači poveznica između jednojajčanih blizanaca koji na različite načine nose iste komade, čime se još jednom pokazuje nit koja spaja karakter s modnim izričajem. Dosjetljivo!?

Fashion&Twins-Fall16-6

U kampanji možemo uživati u must-have komadima najpoznatijih svjetskih, urbanih brandova kao što su Replay, Tommy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Calvin Klein Jeans, SuperDry, NZA New Zealand i drugi. Novitete iz Fashion&Friends svijeta pronađite u storeovima – Zagreb, Rijeka i Split!

Fashion&Twins-Fall16-5