Nova Fjällräven kolekcija fw 19: ruksaci s kojima možete bilo gdje

Svaki Fjällräven ruksak, još otkad je Åke Nordin osnovao taj čuveni švedski brend u svom podrumu davne 1960. godine ima isti zadatak: nositi stvari koje su vam potrebne. Bile one lagane i teške, bilo da se spremate na kratku šetnju kvartom ili krećete na višemjesečnu pustolovinu života – važno je samo da vam je udobno i da se možete slobodno kretati.

Upravo zahvaljujući praćenju tih tako jednostavnih načela Fjällräven ruksaci su postali sinonim za bezvremenski dizajn, izdržljivost i funkcionalnost, pouzdani suputnik za svaku vrstu pustolovine. Volimo ruksake zato što nam pružaju slobodu, mogućnost da se u svakom trenutku možemo vratiti prirodi i napuniti baterije za sve ono što nas čeka. Upravo to je bila misao vodilja za nove ruksake iz Fjällräven kolekcije Jesen/Zima 2019: priroda je tu iza ugla i spremno čeka svakoga tko joj se želi vratiti.

Linija Norrvåge: bezvremenski urbani štih nastao recikliranjem

Ruksaci iz nove linije Norrvåge izrađeni su od izvanrednog Melton materijala od  reciklirane vune uz prepoznatljive detalje od prirodno bojene kože te plijene svojim bezvremenskim urbanim šarmom. Norrvåge Foldsack (zapremina 16 l) i Norrvåge Briefpack (15 l) dolaze s pretincem za laptop što ih čini idealnima za svakodnevne gradske pustolovine, dok će vam Norrvåge Pocket kao najmanji član obitelji zapremnine 3 l dobro doći kada sa sobom želite ponijeti samo najvažnije: primjerice mobitel, novčanik i putne isprave. Norrvåge ruksaci su podstavljeni vrlo izdržljivim i vodootpornim G-1000 HeavyDuty materijalom, naramenice su udobne i duljina se može prilagođavati, a za dodatnu funkcionalnost tu su brojni prostrani džepovi.

Norrvåge Foldsack

Svi modeli Norrvåge linije izrađeni su tradicionalnom tehnikom prerade ostataka vune iz proizvodnje koji se obično bacaju jer nisu pogodni za izradu odjeće. Dakle nešto što se smatra smećem može postati ruksak koji će nas godinama iz dana u dan oduševljavati. Poanta je vrlo jasna i svijet bi zaista bio ljepše mjesto kada bi svi bili spremni učiniti koliko je u našoj mogućnosti da vratimo svoj dug prirodi, ništa više od toga.

Vardag: hommage sedamdesetima za moderno doba

Lagani, praktični ruksaci Vardag linije inspirirani su klasičnim Fjällräven modelom iz 70-ih sjajan su primjer bezvremenske funkcionalnosti. Izrađeni su od vrlo izdržljivog i vodootpornog G-1000 HeavyDuty materijala (reciklirani poliester i organski pamuk), podstavljeni su recikliranim najlonom, a krasi ih jednostavan i robustan dizajn te klasični Fjällräven logo iz 1974. godine.

Liniju čine ruksaci Vardag zapremnine 16 odnosno 15 litara čiji dugački patentni zatvarač olakšava pakiranje, a u podstavljeni unutarnji pretinac udobno će se smjestiti vaš tablet ili laptop. Vardag je švedska riječ za dan u tjednu što jasno ukazuje koja je primarna namjena ovih ruksaka, a za situacije kada uspijete pobjeći iz gradske vreve dobro će vam doći podloga za sjedenje od G-1000 materijala koja je uključena.

Vardag

Za sve one koji žele dodatne mogućnosti tu je Vardag Totepack kao jedinstven hibrid ručne torbe i ruksaka. Totepack je također izrađen od vrlo izdržljivog i vodootpornog G-1000 HeavyDuty materijala, a nudi dovoljno mjesta za opremu za teretanu i manje kupnje, a za školske i poslovne obveze tu je podstavljeni pretinac za laptop. Lako dostupni i prostrani unutarnji džep odlično je mjesto za stvari koji volite imati pri ruci, poput ključeva, karte za javni prijevoz ili mobitela. Vardag Totepack također krasi klasični Fjällräven logo iz 1974. godine, a ručke u kombinaciji s podstavljenim naramenicama nude više mogućnosti jednako udobnog nošenja.

Kånken Art Essentials: Jedinstveni dizajn & zaštita prirode

Fjällräven je u ljeto 2019. lansirao globalnu Arctic Fox inicijativu kojom se postotak prodaje Kånken Art, kolekcije ulaže u zaštitu okoliša i inspirira ljude da što više provode vrijeme u prirodi. Za kolekciju Jesen/Zima 2019 obitelji Kånken Art pridruženi su i popularni Kånken Essentials proizvodi, koje od sada krase jedinstveni dizajni ljubitelja prirode i dizajnera Erika Olovssona i Cecilie Heikkile. Dizajni inspirirani skandinavskom prirodom i pričama iz davnina sada krase proizvode koji pomažu da se lakše organiziramo, ali i slave prirodu i pomažu njezinom očuvanju.

Kånken Art Essentials

 

Fjällräven se veseli spremnosti modne industrije na promjene

„Klimatske promjene su tako složeni i gorući problem da je krajnje vrijeme da mi u industriji udružimo snage, educiramo potrošače i zajednički poduzmemo trenutačne mjere kako bi zaustavili dramatičan razvoj situacije“ kaže Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.

Inicijativa „Fashion for Climate action“ osnovana je na skupu Ujedinjenih naroda „Fashion Industry Charter for Climate Action“ koje je okupilo vodeće modne brendove, trgovce i dobavljače i ostale dionike industrije kako bi se svima obznanio utjecaj koji modni sektor ima kroz svoj cijeli lanac vrijednosti. Tijekom skupa predstavnici modne industrije priznali su doprinos klimatskoj promjeni i preuzeli odgovornost za to da aktivni i zajedničkim snagama ostvare korak naprijed prema klimatskoj neutralnosti. Ujedinjavanjem sudionika iza 16 načela i ciljeva, Inicijativa planira ostvarenje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine, što je glavni cilj Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama kojeg je Europska Unija donijela 2015. godine.

„U Fjällrävenu na ostvarenju sličnih ciljeva radimo već dugo vremena, kreiramo planove, ali i praktično djelujemo. Kako bi cijelu stvar podigli na višu razinu i brže ostvarili rezultate, potrebno je više združenog djelovanja. Potpisivanjem UN-ove povelje o klimatskim promjenama želimo doprinijeti ubrzanju borbe protiv klimatskih promjena, pokazati našu posvećenost i podijeliti naše znanje unutar industrije“ zaključila je Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.