Nova kampanja sestara Helene Šopar i Tamare Rebić

“Zagrebačkim ulicama” – ime je nove kampanje sestara Helene Šopar i Tamare Rebić. Inspirirane proljetnom atmosferom Zagreba djevojke su odlučile prikazati gradski štih koji neodoljivo pristaje njihovim modelima.

Ljetne, romantične fotografije snimljene u centru Zagreba na pravi način opisuju ljeto u gradu.

Uz dugačke svilene haljine prožete neizostavnim ručnim radom, prozračne kombinezone te ostale komade izrađene od pomno biranih materijala, sestre su predstavile i nešto sasvim novo- liniju modnih dodataka. Odlučile su svoju već prepoznatljivu povezanost s rodnim Pagom prenijeti i na SOPAR modne dodatke.

Na ručno rađenu pločicu od srebra nataknule su prekrasnu, također ručno rađenu pašku čipku. Naušnice su izrađene u dvije boje, crnoj i bijeloj te u dvije veličine. Veća naušnica latinskog ime SOL sto u prijevodu znači ‘sunce’ zamišljena je da se nosi samo jedna, dok manje naušnice SAL koje su u prijevodu ‘sol’ dolaze u paru. Utkane u višestoljetnoj tradiciji, sestre su kreirale komad nakita koji je suvremeni i bezvremenski. Helena Šurić, glavni “booking director” američkog Voguea, premijerno je nosila nausnice SAL u bijeloj boji na MET GALA večeri u New Yorku prošli tjedan.

Za fotografije kampanje pobrinuo se mladi i talentirani Filip Koludrović, s kojim je Helena nedavno snimila naslovnicu časopisa Elle. Iako je vrlo mlad, Filip je već poznat i na inozemnom tržištu. U svoj fotografski staž upisao je snimanje s top modelima poput Bridget Koss.

Uz Helenu i Tamaru u kampanji se pojavljuje i mlada uzdanica agencije Midiken, Andrea Jurić koja je svoju karijeru krenula graditi u Londonu. Za šminku se pobrinula Simona Antunović, frizuru Helena Blatančić iz salona Teuta, a manikuru Maja Lamesić iz salona Nokteraj.