Malim gradskim automobilima, koji imaju sve privlačniji dizajn, proizvođači prvenstveno ciljaju na žene, jer obično traže manja i funkcionalna vozila. Gotova svaka automobilska industrija ima svog predstavnika u toj klasi.
Povećanje broja vozila u gradovima stvara sve veće gužve i kupnja malog gradskog automobila predstavlja logičan izbor za sve vozače, pogotovo početnike. Model koji se na tržištu nalazi od sredine godine, Hyundai „I 10“, zbog svoje cijene i bogate opreme pruža odličan omjer uloženog i dobivenog.
Inteligencija, inspiracija i inovacija
“I 10“, kao i malo veći i stariji „I 30“, razvijani su u europskim istraživačkim centrima „Hyundai-Kia“ koncerna s ciljem da u potpunosti odgovaraju zahtjevima i željama europskih kupaca.
Od prethodnika Atos Prime nije naslijedio ništa osim kvalitetne izrade. Sve druge karakteristike automobila poput voznih osobina ili opremljenosti su poboljšane, što ne čudi jer se Hyundai kod svih svojih novih modela oslanjana na koncepciju – inteligencija, inspiracija i inovacija.
Vrh u klasi s četiri paketa opreme
Novi „I 10“ pokreće 1.1 litarski iRDE benzinski agregat kojem je uz odlične performanse glavna odlika ekonomičnost te u tom području predstavlja sam vrh u klasi malih gradskih automobila. Bez većih problema može primiti pet odraslih osoba,
Motor je snage 67 KS koju razvija pri 5500 o/min. Malo snažniji motor u ponudi je 1.2 litreni koji raspolaže sa 78 KS. Mjenjač je peterostupanjski, ručni te je smješten u konzolu koja odvaja prostor između vozača i suvozača čime se dobio vrlo atraktivan izgled unutrašnjosti. Kako bi vožnja gradskim prometnicama bilo što jednostavnija i ugodnija, novi „I 10“ opremljen je električnim servo upravljačem.
Uz „I 10“ se nude četiri paketa opreme kako bi se zadovoljili i oni najizbirljiviji. Ovisno o opremi, cijena automobila na cesti je od 8.600 do 10.600 eura.
Povećanje broja vozila u gradovima stvara sve veće gužve i kupnja malog gradskog automobila predstavlja logičan izbor za sve vozače, pogotovo početnike. Model koji se na tržištu nalazi od sredine godine, Hyundai „I 10“, zbog svoje cijene i bogate opreme pruža odličan omjer uloženog i dobivenog.
Inteligencija, inspiracija i inovacija
“I 10“, kao i malo veći i stariji „I 30“, razvijani su u europskim istraživačkim centrima „Hyundai-Kia“ koncerna s ciljem da u potpunosti odgovaraju zahtjevima i željama europskih kupaca.
Od prethodnika Atos Prime nije naslijedio ništa osim kvalitetne izrade. Sve druge karakteristike automobila poput voznih osobina ili opremljenosti su poboljšane, što ne čudi jer se Hyundai kod svih svojih novih modela oslanjana na koncepciju – inteligencija, inspiracija i inovacija.
Vrh u klasi s četiri paketa opreme
Novi „I 10“ pokreće 1.1 litarski iRDE benzinski agregat kojem je uz odlične performanse glavna odlika ekonomičnost te u tom području predstavlja sam vrh u klasi malih gradskih automobila. Bez većih problema može primiti pet odraslih osoba,
Motor je snage 67 KS koju razvija pri 5500 o/min. Malo snažniji motor u ponudi je 1.2 litreni koji raspolaže sa 78 KS. Mjenjač je peterostupanjski, ručni te je smješten u konzolu koja odvaja prostor između vozača i suvozača čime se dobio vrlo atraktivan izgled unutrašnjosti. Kako bi vožnja gradskim prometnicama bilo što jednostavnija i ugodnija, novi „I 10“ opremljen je električnim servo upravljačem.
Uz „I 10“ se nude četiri paketa opreme kako bi se zadovoljili i oni najizbirljiviji. Ovisno o opremi, cijena automobila na cesti je od 8.600 do 10.600 eura.
You must be logged in to post a comment Login