Održan drugi Adria Business Network

U prostorima Algebra LABa održan je drugi Adria Business Network event u organizaciji poduzetnica Željke Barišić i Kristine Krstinić. Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Kroz događaj svima je ponuđena prilika da nađu nove klijente te sklope lukrativne poslove.

Gost predavač Damir Bičanić, Head of Funderbeam SEE ukazao je što je sve potrebno da bi se dobila investicija putem Funderbeam platforme, koliko investitora je trenutno unutar platforme te u koje se projekte sve ulagalo od siječnja 2017. godine kada je istoimena platforma došla u Hrvatsku.

Adnan Mehmedović Medo, CEO/Director of marketing, PR & Business development Fresh Island Festival / RNB Confusion, također gost predavač, informirao je sve prisutne o tome što je sve potrebno da bi se izradila prezentacija na osnovu koje su investitori spremni investirati 700 000 eura, a podijelio je informaciju o tome koji događaji i festivali s globalnim potencijalom dolaze u Hrvatsku sljedeće godine.

 

“Iznimno inspirativna večer u kojoj smo zahvaljujući našim gostima predavačima saznali detalje o poslovanju putem Fuderbeama, kao i novitete entertainment industrije koji nam dolaze u Hrvatsku u 2020. godini. Svakim novim događajem svim sudionicima eventa nastojimo ponuditi aktualne informacije i zbivanja iz svijeta biznisa i to je naš imperativ.” – rekla nam je nakon eventa Željka Barišić, poduzetnica i jedna od osnivačica Adria Business Networka.

Kristina Krstinić, također poduzetnica i osnivačica Adria Business Networka o događaju ima sljedeće mišljenje – „Dolaskom Fundrbeama u Hrvatsku, kao inovativne globalne platforme za financiranje tvrtki, ne samo da je pronalazak kapitala za domaće inovativne tvrtke lakši nego je i cjelokupna procedura jednostavnija za potencijalne investitore. Kao poslovni savjetnik imala sam mogućnost surađivati s nekoliko uspješnih inovativnih tvrtki u Hrvatskoj i mišljenja sam da su takve platforme ne samo dobrodošle nego i nužno potrebne, jer potiču razvoj proizvoda s velikom dodanom vrijednošću, a time pridonose globalnom rastu inovacija, koje su itekako bitne u današnjem svijetu.“ 

Novo lice eventa bio je Josip Novosel aka DearLeaderJoe – Dragi Vođa koji je imao sljedeći osvrt na sve što se događalo: “Dođem na event i saznam kako ljudi preko Funderbeam platforme dobivaju stotine tisuća eura investicija. Podrapao sam člansku iskaznicu stranke i pokucao na vrata Funderbeama. Hvala organizatorima na spajanju.”

Za odjeću voditeljica i organizatorica događaja pobrinuo se modni brend Bonamie, dok su za frizure zaslužni Ruža saloni, simbol za kvalitetu i ljepotu kose.

Generalni sponzor događaja je Algebra, dok su ostali sponzori fotograf Philipp Tomaš, Avon, InspireMe, Vina Posavec, Tomino vino, Aero Print. 

Medijski pokrovitelji događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, NetokracijaBug, She.hr, Zagrebonline.hr, Story.hr, Rep.hr, Glas Istre, Glas Hrvatske, Flash.hr te Total Croatia News.

Sljedeći  Adria Business Network event održava se 18.12.2019. u 18 sati u prostorima Poliklinike Bagatin, kada je gost događaja ravnatelj Poliklinike Bagatin, Ognjen Bagatin.