Odvratite misli od hrane

vegetables-italian-pizza-restaurant

Kako ne biste u sebe unosili previše nezdrave hrane, kojoj je ponekad teško odoljeti, stručnjaci kažu kako ta silna želja traje maksimalno 15 minuta i da se u suštini moramo strpjeti! Zvuči savršeno jednostavno! U tom slučaju imamo dovoljno vremena obuzdati želju… Saznajmo još i kako!

U napadu gladi, prije nego progutamo cijelu čokoladu, pizzu ili kolač – pričekajmo malo jer istraživanja pokazuju kako će želja nestati za nekoliko minuta, piše Ordinacija.hr.

Evo što još možete učiniti kako biste prevarili lažnu glad.

1. Prošećite

Iz dosade se svašta rodi pa tako i želja za hranom. Vježba može probuditi više energije i poboljšati vaše raspoloženje, ublažujući želju za hranom. Jedna je studija dokazala kako ono koji hodaju otprilike 15 minuta imaju puno slabiju želju za hranom.

2. Duboko udahnite

Isprobajte neku od tehnika disanja. Duboko disanje će vas opustiti. Započnite s dugim, polaganim disanjem kroz nos. Dok udišete zrak, svjesno osjećate kako se vaša prsa i rebra šire. Konačno, pokušajte povući svoj dah u donji dio leđa. U idealnom bi slučaju, vaš bi udisaj trebao trajati barem četiri sekunde. Što budete duže vježbali – taj će se period s vremenom produžavati.

3. Zašto se glad javila?

Često se iza potrebe za hranom krije emocionalni faktor poput stresa… Razmislite radi li se o fizičkoj ili emocionalnoj gladi. U slučaju ove druge, razmislite što vas je uzrujalo te se posvetite rješavanju tog problema bez pomoći hrane.

4. Jedite pametno

Ako vam nikako ne polazi za rukom oduprijeti se napadu gladi, na tanjur stavite razumnu porciju zdravih namirnica i uživajte u svakom zalogaju.

5. Ne zaboravite na vodu

Voda je najzdraviji, najjeftiniji i najlakše dostupni “ubojica” apetita oko nas. Vjerojatno ste već čuli, ali nije na odmet ponoviti, da nam koji put žeđ signalizira kao glad. Ukoliko, pak, odaberete hranu punu vode to će vas sigurno brzo napuniti, i tako ćete zapravo unijeti manje kalorija.

6. Spavajte

Prema podacima nekih studija osobe koje spavaju samo pet sati svake noći imaju 50 posto veću vjerojatnost da budu debeli od onih koji spavaju sedam do devet sati. Istraživači vjeruju da nedostatak sna utječe na hormone vezane za apetit, koji, dakako, utječu na dobivanje kila.