Njihove ideje i vizije nas prate u svakodnevnom životu, raspoznajemo ih u masi drugih reklamnih poruka upravo zato jer su ih oni takvima učinili.
Mlada inženjerka grafičke tehnologije, Srećka Gmaz, dolazi iz prelijepog zagorskog gradića Svetog Križa Začretja, za kojeg ste vjerojatno čuli zbog outleta „Roses“.
Srednju školu je završila u Zaboku, a nakon toga je upisala Grafički fakultet u Zagrebu gdje je diplomirala grafičku tehnologiju s usmjerenjem za dizajn, a nakon fakulteta se zaposlila u Imago reklamnoj agenciji.
– Tijekom fakulteta sam pratila njihov rad i htjela sam upravo ovdje raditi,- počela je svoju priču za She.hr Srećka Gmaz.
Za vrijeme fakulteta radila je u časopisu „Metropolitan“ te kasnije kao „freelancer“ za neke manje firme, Ekonomski fakultet u Zagrebu te još na nekim projektima koji su „uletili“. Provela je i pet mjeseci u Americi gdje je usavršavala jezik. U Imagu radi već godinu dana i kako sama navodi stekla je mnogo iskustva do sada.
– Samostalno radim na raznim projektima, imam i stalne klijente poput Johnson&Johnson, Red Bull, Toyota, a radim i na povremenim projektima tipa Cesti is d’Best – međunarodni festival uličnih zabavljača i slično.
Važno joj je da ne ide s grčem na posao, nego zapravo jedva čeka da dođe u ured i primi se novog zadatka.
– Kod Imaga me fasciniralo to što su ovdje mladi i opušteni ljudi. Ekipa ti je sasvim „ok“, ne mogu reći da sam sa svima dobra, ali sam pronašla grupaciju ljudi s kojima se razumijem. Sviđa mi se što radim s ljudima koji mi imponiraju svojim znanjem i iskustvom te uvijek dobijem pametan savjet ili preporuku od njih.
Cest is d’Best
– Jako sam zadovoljna s vizualnim identitetom Cest is d’Best. Za sada je predstavljen dio, a to je čovjek na štulama. Inače logotip i cijeli identitet je jako kompleksan, vizualizacije će biti postavljene po cijelom gradu, no za to će te morati pričekati lipanj.
Međunarodni festival uličnih zabavljača postoji niz godina, do sada su imali svoj vizualni identitet ali su ga ove godine odlučili promijeniti i unajmili su profesionalce raznih područja da im pri tome pomognu.
– Imago agencija će na ovom projektu napraviti sve vizuale, brošuru, plakat, web stranicu i ostalo.
Priča koja stoji iza logotipa Cest is d’Best je sljedeća:
– Čoivjek na štulama predstavlja uličnog zabavljača. Boje – žuta, crvena, zelena – predstavljaju različitost, spontanost, umjetnički ekspresiju, veselje, a tu je naravno i plava kao boja Zagreba. Zajedno čine karakterističan kolor-kod. Licitarsko srce također je simbol Zagreba pa sam zato u cijelu priču uklopila i stilizirano srce. To srce je super jer može mijenjati oblik i smisleno se uklapa u različite kontekste, na primjer može se i samostalno koristiti, a osim srca predstavlja i jezičac poput onih u stripovima,- objašnjava Gmaz.
Vizualni identitet
On se treba čitati na prvi pogled i upravo zato dizajneri imaju težak posao.
– Vrlo je bitno da komunicira te da jasno pokazuje karakteristike onoga što predstavlja. Treba biti jednostavan, čist i snažan tako da ga može shvatiti i dvanaestogodišnje dijete. Isto tako treba biti čitljivo izdaleka te da se može zamijeti u šumi ostalih vizualnih identiteta i lako zapamtiti,- objašnjava Gmaz.
Nadodala je kako logotip treba prilagoditi identitetu tvrtke i nema baš neke veze sa umjetničkim sposobnostima dizajnerima.
Upitali smo je i kako i kada najlakše dolazi do svojih ideja.
– Kada se nečim baviš 0-24 onda ti to postane stil života. Dosta ideja mi pada upravo prije spavanja. Kad me neke preokupira pa ne mogu zaspati pa onda često bilježim svoje ideje, zato i držim bilježnicu pokraj kreveta.
Isto tako Srećka Gmaz kaže da do ideja dolazi raznim metodama od kojih bi izdvojila metodu „brainstorming“, odnosno bilježenje različitih asocijacija na određenu temu čak i onih najbanalnijih te kasnije njihovo povezivanje u novu smislenu cjelinu.
Mlada inženjerka grafičke tehnologije, Srećka Gmaz, dolazi iz prelijepog zagorskog gradića Svetog Križa Začretja, za kojeg ste vjerojatno čuli zbog outleta „Roses“.
Srednju školu je završila u Zaboku, a nakon toga je upisala Grafički fakultet u Zagrebu gdje je diplomirala grafičku tehnologiju s usmjerenjem za dizajn, a nakon fakulteta se zaposlila u Imago reklamnoj agenciji.
– Tijekom fakulteta sam pratila njihov rad i htjela sam upravo ovdje raditi,- počela je svoju priču za She.hr Srećka Gmaz.
Za vrijeme fakulteta radila je u časopisu „Metropolitan“ te kasnije kao „freelancer“ za neke manje firme, Ekonomski fakultet u Zagrebu te još na nekim projektima koji su „uletili“. Provela je i pet mjeseci u Americi gdje je usavršavala jezik. U Imagu radi već godinu dana i kako sama navodi stekla je mnogo iskustva do sada.
– Samostalno radim na raznim projektima, imam i stalne klijente poput Johnson&Johnson, Red Bull, Toyota, a radim i na povremenim projektima tipa Cesti is d’Best – međunarodni festival uličnih zabavljača i slično.
Važno joj je da ne ide s grčem na posao, nego zapravo jedva čeka da dođe u ured i primi se novog zadatka.
– Kod Imaga me fasciniralo to što su ovdje mladi i opušteni ljudi. Ekipa ti je sasvim „ok“, ne mogu reći da sam sa svima dobra, ali sam pronašla grupaciju ljudi s kojima se razumijem. Sviđa mi se što radim s ljudima koji mi imponiraju svojim znanjem i iskustvom te uvijek dobijem pametan savjet ili preporuku od njih.
Cest is d’Best
– Jako sam zadovoljna s vizualnim identitetom Cest is d’Best. Za sada je predstavljen dio, a to je čovjek na štulama. Inače logotip i cijeli identitet je jako kompleksan, vizualizacije će biti postavljene po cijelom gradu, no za to će te morati pričekati lipanj.
Međunarodni festival uličnih zabavljača postoji niz godina, do sada su imali svoj vizualni identitet ali su ga ove godine odlučili promijeniti i unajmili su profesionalce raznih područja da im pri tome pomognu.
– Imago agencija će na ovom projektu napraviti sve vizuale, brošuru, plakat, web stranicu i ostalo.
Priča koja stoji iza logotipa Cest is d’Best je sljedeća:
– Čoivjek na štulama predstavlja uličnog zabavljača. Boje – žuta, crvena, zelena – predstavljaju različitost, spontanost, umjetnički ekspresiju, veselje, a tu je naravno i plava kao boja Zagreba. Zajedno čine karakterističan kolor-kod. Licitarsko srce također je simbol Zagreba pa sam zato u cijelu priču uklopila i stilizirano srce. To srce je super jer može mijenjati oblik i smisleno se uklapa u različite kontekste, na primjer može se i samostalno koristiti, a osim srca predstavlja i jezičac poput onih u stripovima,- objašnjava Gmaz.
Vizualni identitet
On se treba čitati na prvi pogled i upravo zato dizajneri imaju težak posao.
– Vrlo je bitno da komunicira te da jasno pokazuje karakteristike onoga što predstavlja. Treba biti jednostavan, čist i snažan tako da ga može shvatiti i dvanaestogodišnje dijete. Isto tako treba biti čitljivo izdaleka te da se može zamijeti u šumi ostalih vizualnih identiteta i lako zapamtiti,- objašnjava Gmaz.
Nadodala je kako logotip treba prilagoditi identitetu tvrtke i nema baš neke veze sa umjetničkim sposobnostima dizajnerima.
Upitali smo je i kako i kada najlakše dolazi do svojih ideja.
– Kada se nečim baviš 0-24 onda ti to postane stil života. Dosta ideja mi pada upravo prije spavanja. Kad me neke preokupira pa ne mogu zaspati pa onda često bilježim svoje ideje, zato i držim bilježnicu pokraj kreveta.
Isto tako Srećka Gmaz kaže da do ideja dolazi raznim metodama od kojih bi izdvojila metodu „brainstorming“, odnosno bilježenje različitih asocijacija na određenu temu čak i onih najbanalnijih te kasnije njihovo povezivanje u novu smislenu cjelinu.
In this article:cest is d'best, grafički dizajn, imago, logo, srećka gmaz, vizualni identitet
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login