Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Knjige i glazba

Osvrt na film: Bumblebee

“BumbleBee” je prednastavak popularne serije filmova o Transformersima – robotima koji se mogu transformirati u razna vozila i letjelice.

U želji da roditeljima pomogne u izboru dječjih filmova u kinima, Najsretnija beba Hrvatska pruža preporuke za Kids friendly filmove.

“BumbleBee” je prednastavak popularne serije filmova o Transformersima – robotima koji se mogu transformirati u razna vozila i letjelice. Priča je ovog puta prebačena s akcije na emocije, što ga čini pogodnim za školarce i obiteljsku publiku. Film prati provjerenu formulu klasika “E.T.” u kojem se stvara duboko prijateljstvo između djeteta i došljaka iz svemira, u ovom slučaju robota koji je ovdje povremeno VW buba. Simpatičan je poput kućnog ljubimca, osim kad se bori za život mlade prijateljice. Film obiluje pozitivnim vrijednostima kao što su bezuvjetno prijateljstvo, nepovodljiv karakter, nesebičnost, strpljenje, a pomaže mu smještanje u romantične 1980-te. Neprežaljena smrt oca 18-godišnje protagonistice tema je koja se provlači, a BumbleBee joj pomaže prevladati je. Nasilje je sterilizirano, ali je bez ustručavanja prikazano na Transformers robotima. No, budite upozoreni da bi mučenje robota i ubijanje ljudi tako da se raspadnu u prozirnu tekućinu mogli biti previše zastrašujuće osjetljivijoj i mlađoj djeci. Prikazuje se u 2D, 3D, IMAX i 4DX formatima.

Za djecu: 9+.

Za roditelje: Film je pun nostalgije za roditelja koji su odrastali 1980-ih, s nizom referenci posebno za njih. Čak tempom i stilom podsjeća na film iz tog razdoblja, uključujući Transformerse koji ovog puta izgledaju kao oživljene verzije figurica ili animiranih serija.

Nasilje: Iako je sterilizirano da nema krvi (ljude se ubija raspadanjem u prozirnu tekućinu) i uglavnom prikazano na Transformers robotima (mučenje i rezanje robota na pola), nije preporučljivo za mlađu ili osjetljiviju djecu. Može poslužiti za razgovor s djecom o empatiji, da im se da do znanja da koliko god različita, i druga bića mogu biti fizički i emotivno povrijeđena.

Zastrašujući prizori: Spomenuto mučenje, zabijanje oštrice u grlo, sječenje na pola… što se tiče robota, koji su ovdje ipak svjesna bića. Ljude oružje zlih Transformersa ubija raspadanjem u prozirnu tekućinu.

Rječnik: Povremeno blago psovanje.

Seks: Iako je među glavnim likovima samo naznaka veze (držanje za ruke i poljubac u obraz), neki sporedni likovi su prikazani stereotipno seksistički (oskudno odijevanje, naglašeno seksualno koketiranje). Nepotreban dijalog potpunih stranaca gdje se spominje preljub sa sestrom supruge.

Tempo: Tempo je lagan i odgovara filmovima iz 1980-ih. Akcija je smještena na početku i kraju filma, kada se tempo ubrza.

osvrt Tihoni Brčić

Više